آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۶
جامعه
۱۷

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر اعلام شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال تمهیدات و محدودیت های ویژه ترافیکی (تردد و توقف) همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر در محدوده مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پایتخت خبر داد.

به گزارش جام جم، تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 4 صبح روز عید فطر در معابر محدوده خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان بهشتی و خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی ممنوع است.

محدودیت تردد در جاده های بین شهری

سازمان راهداری نیز در اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی این هفته همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر را اعلام کرد.

براساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از چهارم تا دهم تیر در محورهای ذیل محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح 10 تیر 96 از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و محورهای قوچان مشهد، سبزوار مشهد و تربت حیدریه مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج چالوس و بالعکس ممنوع است.

افزون بر این، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه مورخ 9 تیر تا ساعت 3 بامداد روز بعد (10تیرماه 96) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه مورخ 9 تیر تا ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 امروز تا ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 7 تیر و همچنین از ساعت 8 تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 8 تیر و از ساعت 8 روز جمعه مورخ 9 تیر تا ساعت 12 روز شنبه 10 تیر از محور هراز ممنوع است.