آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۶
ورزش
۹

ورزش جهان

شاید مثل گیگز، سال ها برای یونایتد بازی کنم

مسئولان باشگاه منچستریونایتد بعد از عملکرد درخشان مایکل کریک تصمیم گرفتند، قرارداد این هافبک 35 ساله را یک سال دیگر تمدید کنند.

مایکل کریک درباره حضور در یونایتد گفت: راستش را بخواهید، من اصلا به موضوع سن فکر نمی کنم. من با بازیکنانی بزرگ همچون گیگز، اسکولز و نویل هم تیمی بودم و می دانم که آنها با چه شرایطی توانستند در تیم بازی کنند. بازی در کنار رایان گیگز افتخار بزرگی برای من محسوب می شد. شاید من هم مثل او سال ها بتوانم بازی کنم و در ترکیب یونایتد قرار بگیرم.

دنیس سوارز: صددرصد در بارسلونا می مانم

دنیس سوارز، زننده تک گل تیم امید اسپانیا مقابل صربستان که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در مورد آینده اش صحبت کرد.

سوارز که شایعات زیادی در مورد جدا شدنش از بارسلونا وجود دارد، بیان کرد: صددرصد در بارسلونا می مانم. برنامه ام این است که زودتر از زمان تعیین شده به تمرینات بارسا برگردم. خوشحالم که با بازیکنان خوبی که تیم امید اسپانیا دارد به نیمه نهایی مسابقات رسیدیم. گفته می شود ویارئال و والنسیا تیم هایی هستند که با توجه به دقایق اندک سوارز در بارسا قصد خرید وی را داشتند.

کونته بهترین مربی جهان

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی از سوی مجله FourFourTwo به عنوان بهترین مربی فصل گذشته انتخاب شد.

کونته در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، چلسی را تحویل گرفت که در رده دهم لیگ را به پایان رسانده بود و وضعیت خوبی نداشت. با این حال، چلسی با مربیگری او توانست در پایان فصل، مقتدرانه قهرمان لیگ برتر شود و به نسبت فصل گذشته خود 47 امتیاز بیشتر کسب کند. زیدان، آلگری و سیمئونه در رده های بعدی از سوی این مجله انتخاب شدند.

بی توجهی موراتا به درخواست زیدان

نشریه مارکا ادعا کرده، آلوارو موراتا درخواست زین الدین زیدان برای ماندن در رئال را رد کرده تا منچستریونایتد با امیدواری بیشتری مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را ادامه بدهد.

این ملی پوش اسپانیایی که بعد از دو فصل حضور در یوونتوس، تابستان قبل به رئال مادرید برگشت، باز هم نتوانست جایی در ترکیب اصلی این تیم داشته باشد و به همین دلیل، این بار قصد دارد به طور دائمی سانتیاگو برنابئو را ترک کند.