آرشیو چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۷
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

لولایی و پسر جکی چان در یک قاب

حمید لولایی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: با پسرجکی چان بازیگر فیلم های کره ای در پشت صحنه. لولایی اما توضیح نداد که این عکس مربوط به پشت صحنه چه کاری است.

لولایی بزودی با سریال پنچری به تلویزیون خواهد آمد. بازیگر اصلی که مقابل لولایی بازی می کند، یوسف تیموری است. این دو در سریال زیر آسمان شهر مقابل هم بازی کردند.

گاو صندوق گنج های نادری

کاخ خورشید یکی از عجیب ترین ساختمان های بناشده به دست بشر است. این ساختمان که اکنون مهم ترین جاذبه گردشگری کلات است در واقع کاخ نبوده بلکه گاوصندوق بزرگی بوده برای گنجینه های نادرشاه. اشیای قیمتی همچون تخت طاووس، الماس کوه نور، الماس دریای نور و مانند آن در این مکان نگهداری شده است.

این بنا برجی است دایره شکل با قاعده هشت ضلعی که در میان باغی زیبا ساخته شده است. نام خورشید، یکی از همسران نادرشاه روی آن گذاشته شده است. این بنا پانل های خارجی پیچیده ای با طرح هایی شبیه به گلابی و آناناس دارد که آن را عجیب تر می کند.

تبریک خانم بازیگر به خانم ورزشکار

مهتاب کرامتی، بازیگر سینما و نماینده یونیسف در ایران با انتشار پستی در اینستاگرامش، پیروزی الهه منصوریان را به او تبریک گفت. منصوریان بتازگی عنوان بهترین بازیکن 52 کیلوگرم لیگ ووشوی چین را از آن خود کرد.

استقبال ویژه از پانداها

دو پاندای چینی برای حضور در باغ وحش برلین با استقبال شهردار این شهر وارد فرودگاه برلین شدند. این دو پاندا قرار است هفته آینده با حضور صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور چین به همگان معرفی شوند.

خرس پاندا، یکی از محبوب ترین جانداران زمین است.چند سال قبل نسل این خرس زیبا در حال انقراض بود که با توجه مردم و سران کشور های جهان این خطر فعلا رفع شده، اما پاندا همچنان مورد توجه و احترام است.

روزگار عبرت آموز اولمرت

ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق اسرائیل از سال 2014 به دلیل فساد مالی در زندان به سر می برد. او که طی سال های 2006 تا 2009 نخست وزیر رژیم اشغالگر بود، تصمیم داشت حزب الله را از بین ببرد، اما اکنون حزب الله قدرتمندتر از قبل به حیات خود ادامه می دهد، ولی حال و روز اولمرت خوب نیست. فساد مالی او مربوط به زمانی است که شهردار تل آویو بود.