آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۰
خوانندگان
۱۶
فراخوان

جای خالی انجمن صنفی روزنامه نگاران

هفته پیش بود که بازار توهین و پس از آن عذرخواهی بخشی از جامعه فرهنگی هنری مان داغ شد.

بهناز جعفری بازیگر، در یک نشست خبری به خبرنگاران توهین کرد و اعتراض و واکنش جامعه خبری را برانگیخت، رامبد جوان به دفاع از همکار خود ضمن توهین دوباره به جامعه خبری و رسانه ای خودزنی کرد و صفر کشکولی بازیگر قدیمی تلویزیون را به سخره گرفت.

همان جامعه خبری به حکم رسالتش پای صحبت های صفرکشکولی که سال هاست از سینما و تلویزیون جدا افتاده نشست و نه در حد و اندازه های تریبون صدا و سیمای رامبدجوان اما درحد همان کاغذ اخبار به صفر کشکولی تریبونی برای شنیده شدن داد.

واکنش ها در فضای رسانه ای ادامه داشت تا اینکه رامبد جوان فهمید امروز زمان تاختن و رفتن نیست و اگر تاختی باید پاسخ بدهی پس برای عذرخواهی صفرکشکولی را به برنامه اش آورد اما بازهم یک طرفه به تاختن علیه خبرنگاران ادامه داد تا همچنان خبرنگارانی که تریبون صدای ملت هستند از تیغ تیز توهین ها مصون نباشند و بار دیگر خلا صنف و اتحادیه و یک انجمن واحد برای این گروه از جامعه احساس شود.

حال سوال این هفته صفحه خوانندگان از شما مخاطب «ایران» این است که اولا نظرتان درخصوص توهین و عذرخواهی چیست؟ ثانیا اتحادیه، اصناف و انجمن ها چقدر می توانند در احقاق حقوق یک گروه راهگشا باشند؟ نظرات خود را با صفحه «خوانندگان» به شماره تلفن 84711129، شماره پیامک 3000451213، کانال تلگرامی «ایران» به نشانی @irannewspaperadmin و ایمیل khanandegan@icpi.ir یا روابط عمومی موسسه فرهنگی مطبوعاتی «ایران» در میان بگذارید.