آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۰
خوانندگان
۱۶

انتقاد و پیشنهاد خوانندگان

آقای شهردار به جای خرید املاک حقوق بدهید

آقای پور قزوینی در تماس با روابط عمومی: بخشی از شهرداری کار می کنم که پیمانکار حقوق ما را پرداخت می کند؛ سه ماه است که حقوق ما را پرداخت نکردند و آقای حقانی در روزنامه ها اعلام کردند که شهرداری 80 میلیارد تومان ساختمان در میدان آرژانتین خریداری کرده است. حقوق کارگران را پیمانکاران نمی دهند مگر شما انسان نیستید. مگر ما زن و بچه نداریم. این چه طور انسانیت است؟ آیا خدا را خوش می آید؟

مانور خودروهای سنگین در شهر

مخاطبی در تماس با روابط عمومی: پلیس راهور از چند سال قبل قرار بود از تردد خودروهای سنگینی که قدمت بیش از 30 سال دارند در داخل شهر جلوگیری کند اما متاسفانه شاهد هستیم اتوبوس هایی با عمر بیش از 35 سال و تریلی هایی که شب ها تیرآهن حمل می کنند در حال ترددند آیا پلیس راهور نباید به فکر مردم باشد؛ تردد این خودروها موجب آلودگی صوتی و هوا می شوند.

جلوگیری از توهین به قومیت ها

آقای حیدری در تماس با روابط عمومی: متاسفانه روزنامه اطلاعات روز سه شنبه در صفحه 5 ادب و هنر در خاطرات آقای رشیدی به اسلام و عرب ها توهین کردند و تاریخ را از خودشان نوشتند و چند ضرب المثل چاپ کردند. از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد تقاضا داریم از توهین به هر قومیتی جلوگیری کنند چون همه مسلمان هستیم.

زندانیان را فراموش نکنید

آقای بابایی از زندان مرکزی یزد: از شما می خواهیم در مورد زندانیان نیز مطالبی بنویسید. اکثر 3 هزار زندانی این مرکز با تمام توان خود در مورد تبلیغات برای آقای روحانی سنگ تمام گذاشتیم و از طریق تلفن با گفت و گو و مشاوره،خانواده ها را تشویق به رای دادن به آقای روحانی کردیم. دولت و آقای رئیس جمهوری زندانیان را فراموش نکنند بخصوص زندانیان مواد مخدر که قربانی سیاست های غلط اجتماعی هستند.