آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۸
ورزشی
۹

از نوشته شهید مدافع حرم «مهدی طهماسبی»

همسایه بی بی فاطمه معصومه (س)!

شهید مهدی طهماسبی از شهدای سپاه استان قم است که در دومین اعزام به سوریه در تاریخ 19 خرداد سال جاری در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب در شمال سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

شهید طهماسبی از پاسداران مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون استان قم و فرزند پاسدار بازنشسته کریم طهماسبی بود. از این شهید دو فرزند به یادگار مانده است. او در وصیتنامه خویش که حدودا 10 روز قبل از شهادت نوشته است، بعد از ذکر نام و یاد خدای متعال، شهادتین، یادی از کربلای معلی و معرفی خود چنین می گوید: خدا را هزاران مرتبه شکر و سپاس که مجاور و همسایة بی بی فاطمه معصومه سلام الله علیها شدم و در آخر خداوند متعال را هزاران شکر که در عصر انقلاب

خمینی کبیر(ره) و زعامت امام سیدعلی خامنه ای زندگی می کنم.

والله والله بنده هیچ نگرانی و سر سوزن دلواپسی برای همسر و فرزندانم و پدر و مادرم ندارم که بعد از من چه می کنند. زیرا اگر آنها در خط حق و خط اهل بیت و ولایت باشند پس یقینا اهل من هستند و خداوند متعال وعده داده که خودش خونبهای شهید است و حال کدام یک از مدعیان جرات دارد قیمتی بر این خونبها بگذارد که قرار است به اهل من برسد؟! مواظب باشید با حرکات و رفتارتان دشمن شاد نشویم. زیرا دشمن اصلی ما یعنی صهیونیست جهانی و آل سعود (آل یهود) به این مراسمات توجه دارند و با حزن ما شادی می کنند. همه را به صبر سفارش می کنم. ان شاءالله صبح ظهور نزدیک است. از همه خواهران و همسر، مادر و زنان فامیل و همه زنان ایران اسلامی می خواهم که احترام چادر به عنوان حجاب برتر اسلامی را نگه دارند و محجبه باشند، همان طور که یقین دارم هستید و بدانید که من و امثال من می رویم تا چادر از سر شما نیفتد. دوست دارم حتما در شهر مقدس قم دفن شوم؛ یا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، تا در دهه محرم قبرم میزبان عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) باشد؛ یا در کنار شهدای گمنام فاطمیون و مدافع حرم در بهشت معصومه (س).