آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۸
ورزشی
۹

چرخش 180 درجه ای رئیس فدراسیون وزنه برداری

مرادی: مخالف استعفای انوشیروانی هستم!

رئیس فدراسیون وزنه برداری می گوید با استعفای سرمربی تیم ملی مخالفم و این موضوع را در شورای فنی هم اعلام می کنم. گزیده ای از تازه ترین صحبت های علی مرادی در ادامه می آید:

* تا این لحظه هیچ استعفای کتبی به فدراسیون ارائه نشده و سجاد انوشیروانی تنها از طریق رسانه ها استعفا کرده است.

* انوشیروانی قراردادی با فدراسیون نداشت و به نوعی کناره گیری کرده، ولی همین کناره گیری نیز از نظر ما رد است و با آن به شدت مخالف هستم و قطعا در جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه برداری مخالفت خودم را اعلام خواهم کرد.

* روز شنبه آینده جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه برداری برگزار می شود تا تکلیف سرمربیگری تیم ملی را مشخص کنیم اما آنچه واضح است این است که انوشیروانی باید با قدرت به کارش ادامه دهد و خودش نیز در جلسه حاضر شود نه اینکه نماینده ای را راهی جلسه کند تا به دغدغه های وی رسیدگی کنیم و تیمی قدرتمند را برای مسابقات جهانی اعزام کنیم.

* اینکه کیانوش رستمی به تنهایی و اختصاصی تمرین کند نمی تواند عاملی باشد تا باعث رنجش انوشیروانی شود. رستمی براساس رای شورای عالی فنی این مجوز را دریافت کرده و البته با ضوابط و نظارت های خاص تمریناتش را ادامه می دهد. انوشیروانی باید مانند قبل با اعتماد به نفس و قدرت کارش را ادامه دهد تا باز هم شاهد افتخار آفرینی کشورمان در عرصه های بین المللی باشیم.

سرویس ورزشی کیهان: علی مرادی در شرایطی این صحبت ها را انجام داده که پیش از این اعلام کرده مشکلی با کناره گیری سجاد انوشیروانی ندارد. سرمربی تیم ملی وزنه برداری روز یکشنبه در گفت و گویی با خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که موضوع کناره گیری اش را با مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری مطرح کرده است یا نه گفت: بله، خیلی کوتاه صحبت کردیم و او موافقت کرد و گفت مشکلی نیست.