آرشیو شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۹
ورزشی
۹

تیم ملی دوچرخه سواری ایران در جست و جوی پیست چوبی

تیم ملی دوچرخه سواری برای بازی های داخل سالن آسیا نیاز به پیست چوبی دارد و از این رو دوباره به دنبال بررسی کشورها برای استفاده از پیست چوبی آن ها است.

تیم ملی دوچرخه سواری برای بازی های داخل سالن آسیا دوباره با مشکل نبود پیست چوبی در ایران روبه رو شده است و از این رو مطابق روال قبل باید رایزنی با کشورهای مختلف را انجام دهد تا بتواند برای چند هفته ای در پیست چوبی آن ها تمرین کند. اکنون هم در فاصله سه ماهه تا بازی های داخل سالن آسیا به دنبال پیدا کردن کشوری است که هزینه های آن مطابق با بودجه فدراسیون باشد و بتواند به درخواست ایران جواب مثبت دهد.

محمد ابوحیدری سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت درباره اینکه برای حل مشکل نبود پیست چوبی در ایران چه برنامه ای دارید؟ گفت: ما سه مورد را مدنظر گرفته ایم، دو مورد این است که از پیست چوبی ارمنستان یا مالزی استفاده کنیم. مورد سوم هم در اروپا اردو داشته باشیم و در مسابقات اروپایی هم شرکت کنیم. فعلا در حال رایزنی هستیم تا ببینیم کدام مورد نهایی می شود.او در مورد مشخص شدن نفرات اعزمی به کاپ ژاپن بیان کرد: پنج نفر (دانشور، حسنعلی ورپشتی، علی علی عسگری، رضا جبرئیلی و احسان خادمی) را در اردو داریم که اگر محمد دانشور با توجه به مصدومیتی که دارد بتواند خود را به مسابقه برساند، به کاپ ژاپن اعزام می شود در غیراین صورت باید دوره درمان خود را پشت سر بگذارد تا برای بازی های داخل سالن آسیا آماده شود.