آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۰
ورزش
۱۸

6 بازیکن و 2 مربی در نفت تهران

کریمی: در جذب بازیکن شتاب زده عمل نمی کنیم

نفت تهران به دنبال سپردن سکان هدایت خود به علی کریمی، دیروز با جذب پنج بازیکن و دو مربی حضور جدی خود را در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد.

این باشگاه که سرانجام با علی کریمی به توافق نهایی رسید دیروز به طور رسمی پیام صادقیان، بازیکن اسبق پرسپولیس، محمدحسین مهرآزما، هافبک فصل گذشته پارس جنوبی جم، امین منوچهری مهاجم اسبق استقلال، حمید علی عسکری بازیکن پیشین پرسپولیس و مهدی دغاغله بازیکن سابق ملوان را به خدمت گرفت و با امیرحسین فشنگچی هم به توافق رسید. بازیکنانی که هر چند دیگر نام و آوازه دوران اوج خود را ندارند، اما به هر ترتیب جذب این بازیکنان استارت نفت تهران برای حضور در نقل و انتقالات بود.

علی کریمی، سرمربی نفت در این باره گفت: علاوه بر این نفراتی که جذب کردیم با برخی دیگر صحبت و توافق کرده ایم که در تمرین شرکت می کنند و کارهای قراردادی شان هم یک به یک انجام می شود. تلاش می کنیم زمان را از دست ندهیم. روز به روز هم نفرات بیشتری به تیم اضافه می شوند. با این که بازیکنان زیادی از تیم رفته اند و دیرتر از همه تیم ها هم تمرینات را شروع می کنیم در انتخاب نفرات شتابزده عمل نمی کنیم، اما سعی داریم زمان را هم بیش از این از دست ندهیم.

او درباره دستیارانش افزود: با علیرضا امامی فر و مهرداد خانبان صحبت هایی داشته ایم و انشااله در کنار ما خواهند بود. سایر نفرات در کادر فنی هم طی روزهای آتی به جمع ما اضافه خواهند شد.

با این که کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران معرفی شده است، اما ظاهرا او به لحاظ مدرک مربیگری با مشکل مواجه است. محمد احسانی رئیس سابق کمیته اموزش فدراسیون فوتبال در این باره گفت: در لیگ برتر سرمربیان باید مدرک A داشته باشند، دستیار اول باید مدرک B داشته باشد و سایر دستیاران با مدرک C هم می توانند روی نیمکت بنشینند. کریمی هم سال گذشته مدرک C خود را گرفته و به نظرم اخیرا مدرک B خود را هم دریافت کرد، با این حال او مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارد، اما نمی تواند به عنوان سرمربی معرفی شود.