آرشیو چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۵
حوادث
۱۸

دستگیر ی عوامل تیراندازی های شبانه در بندر ماهشهر

گروه حوادث /9 نفر از عاملان تیراندازی های شبانه دردو بندر جنوب کشور که طی چند روز اخیر سبب رعب و وحشت مردم شده بودند به دام افتادند.

به گزارش ایرنا یک مقام آگاه ضمن اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی های شبانه گفت: این افراد که طی چند روز گذشته اقدام به تیراندازی های مکرر شبانه در بندر ماهشهر و بندر امام (ره)کرده بودند هنگام ارتکاب جرم توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند و سلاح هایشان هم کشف و ضبط شد.

تعدادی از این افراد طی تعقیب و گریز با ماموران به همراه سلاح و فشنگ هایشان دستگیر شده اند که همگی به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

طبق آخرین آمار شورای تامین استان خوزستان، شهرستان بندر ماهشهر در بررسی های انجام شده در رابطه با میزان تیراندازی در رتبه نهم قرار دارد.

تکرار این جرایم در یکی دو ماه اخیر تبدیل به یکی از نگرانی ها و دغدغه های مردم این شهرستان و مطالبه جدی عمومی برای برخورد جدی با عاملان این تیراندازی ها شده بود.

امام جمعه بندرماهشهر نیز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته در مصلای این شهر با بیان اینکه تا به حال برخوردها با تیراندازی های شبانه رضایت بخش نبوده، گفت: مسئولان نباید در برخورد با عاملان تیراندازی شبانه سهل انگاری کنند چرا که این موضوع با مهم ترین مساله جامعه یعنی امنیت مردم در ارتباط بوده و بسیار نگران کننده است.

وی تیراندازی های شبانه در برخی از شهرستان های خوزستان از جمله ماهشهر را برنامه ریزی شده دانست و گفت: انتظار می رود مسئولان مربوطه این عاملان را که عده ای معاند و مزدور هستند و توسط افرادی تامین مالی می شوند شناسایی، دستگیر و به مردم معرفی کنند.