آرشیو پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۷۶
ورزش
۱۱

گوناگون

معلولان در اردوی جهانی

ملی پوشان تیم دوومیدانی جانبازان و معلولان برای حضور درآخرین اردوی مسابقات جهانی وارد اردو می شوند تا تمرینات خود را زیر نظر بهمن رضایی، مربی و مدیر فنی تیم ملی برگزارکنند.

امضای رجب زاده با ذوب آهن

مهدی رجب زاده با حضوردر دفتر سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.طبق اعلام سایت باشگاه، این قرارداد سفید امضا شده است.

دایی، سفیر ورزش همگانی

فدراسیون ورزش های همگانی در راستای جذب ستاره ها و چهره های ورزشی به عنوان سفیر، قصد دارد علی دایی اسطوره فوتبال ایران را به عنوان سفیر جدید ورزش همگانی معرفی کند.

په په، به بشیکتاش پیوست

په په، مدافع سابق پرتغالی رئال مادرید بعد از 10 فصل حضوردر این تیم به پایان قراردادش رسید و به عنوان بازیکن آزاد راهی ترکیه شد تا فصل آینده را در بشیکتاش بازی کند.

13 وزنه بردار دعوت شدند

اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور 13 ورزشکار از فرداآغاز می شود.

تمدید ستاره فوتبال جهان

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تصمیم گرفت تا چهار سال دیگر دراین تیم بماند. این بازیکن تا سال 2021 زمانی که 34 ساله می شود در اسپانیا خواهد ماند.

تست طلایی پوشان در تهران

کاروان تیم فوتبال سپاهان به منظور انجام تست پزشکی و دیدار دوستانه،دیروز وارد تهران شدند.اعضای این تیم پس از انجام تست های پزشکی به اصفهان بازخواهند گشت تا تمرینات خود را دنبال کنند.

پرسپولیس محک می خورد

کاروان پرسپولیس که دیروز برای برگزاری اردوی تدارکاتی به اوکراین رفته است عصر امروز اولین دیدار تدارکاتی خود را دراین کشوربرگزار خواهد کرد.شاگردان برانکو به مصاف تیم کولوس اوکراین می روند تا دراین بازی محک بخورند.

والیبال نشسته آلمان درتهران

تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای برگزاری یک دوره اردوی آماده سازی مشترک با والیبالیست های نشسته ایران به تهران می آید.این اردوی آماده سازی 21 تیر برگزار می شود.