آرشیو پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رسالت حمایت از تولید ملی

معاون امور استان های صدا و سیما گفت: در بیان نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی باید گفت حمایت از تولید ملی و اطلاع رسانی شفاف اقتصادی، مهم ترین رسالت روابط عمومی هاست.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های رسانه ملی، دکتر علی دارابی در همایش «روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، سال گذشته را به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کرده بودند و متعاقب آن، سال جاری هم از سوی ایشان با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» معرفی شد. شعار انتخاب شده برای این سال ها گویای تاکید و برجسته سازی اصلی ترین مساله کشور یعنی اقتصاد در بین سایر موضوعات است که باید مورد توجه همگانی قرار گیرد.

وی با بیان این که لازم است مفهوم چیستی و ماهیت اقتصاد مقاومتی را بخوبی تبیین کنیم، عنوان کرد: در این صورت می توانیم به ارتباط میان وظایف بخش های مختلف از جمله روابط عمومی ها و اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

معاون امور استان های رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود به اقتصاد مقاومتی و ارتباط آن با رسانه ملی پرداخت و گفت: به همین منظور ستادی در سطح صداوسیما با مسئولیت یکی از معاونان و مشارکت سایر بخش ها تشکیل شده و همچنین مقرر شده است بیش از 70 شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی و نیز بخش های برون مرزی و خبر در این حوزه به تولید برنامه های متناسب تبلیغی ترویجی همت گمارند.

معاون امور استان های صدا و سیما با اشاره به فعالیت شبکه تلویزیونی «ایران کالا» عنوان کرد:اهم فعالیت های این شبکه بر محور عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه رسانه ای پایه ریزی شده است. وی گفت: این شبکه موظف است حمایت لازم را از تولیدات داخلی و کارآفرینان کشورمان داشته باشد و به همین منظور تبلیغات رایگان برای آنها در نظر گرفته شده است.