آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۵
شهرستان ها
۷

اعتراض مردم خرم آباد به تخلفات مرگبار بیمارستان شفا

خرم آباد - خبر نگار کیهان: جمعی از مردم خرم آباد روز سه شنبه هفته گذشته در اعتراض به جعل عنوان«فوق تخصصی» بیمارستان شفا و برخی دیگر از تخلفات پزشکی این مرکز درمانی ازجمله کمبود نیرو و امکانات آن درمقابل ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجمع کرده و خواستار خاتمه مماشات مسئولان امر در قبال تخلفات مرگبار بیمارستان و اعمال قانون در این رابطه شدند.

اجتماع کنندگان به قصور و عدم حضور به موقع پزشک، کمبود تجهیزات پزشکی بیمارستان شفا خرم آباد به عنوان عوامل موثر در مرگ عزیزانشان اعتراض کرده و مدارکی از گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان حاوی استفاده مکرر از وسایل یکبار مصرف، تاریخ گذشته، جعل عنوان فوق تخصصی این بیمارستان را به خبرنگاران ارایه کردند.

تجمع کنندگان که تعدادی از بازماندگان فوت شدگان دراین مرکز درمانی بودند با در دست داشتن عکس هایی از عزیزانشان که در بیمارستان شفا فوت شده بودند و پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود: ما قربانیان تبلیغات پوچ و کلمه دروغین «فوق تخصصی» بیمارستان شفا هستیم وزیر محترم بهداشت به دادمان برسید، به چشم می خورد از دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان، استاندار لرستان، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز لرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان استمداد طلبیدند و خواستار نجات مردم از این مخمصه شدند.

آنان اظهار داشتند: متاسفانه شهردار خرم آباد با وجود نامه های رئیس علوم پزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی مبنی بر جعلی بودن عنوان فوق تخصصی که موجب اغفال مردم، دریافت پول گزاف از آنان و بروز مشکلات مضاعف می شود برای جمع آوری تبلیغات کاذب بیمارستان شفا در سطح معابر شهر اقدام نمی کند که مسئولان باید به این تخلف شهردار رسیدگی کنند.

کاشفی پدر مرحوم امیرکاشفی 16ساله گفت: امروز چهلمین روز درگذشت فرزندم دربیمارستان شفا در خرم آباد است.وی افزود: امیر که دانش آموز ممتاز دبیرستان بود برای ترزیق آمپول به بیمارستان شفا مراجعه کرد اما متاسفانه حدود چند ساعت بعد جنازه اش را تحویل مان دادند. کاشفی گفت: فرزندم ساعت 8 تا 5/12 در این بیمارستان بود که پس از فوت او مبلغ حدود دو میلیون و850 هزار تومان پول از ما گرفتند. خانم خسروی نیز گفت: مادرم نیز به شیوه ای مشابه در این مرکز درمانی فوت شد. بازماندگان امیدعلی سپهوند و ناهید کارگر نیز از چگونگی فوت دلخراش عزیزانشان در بیمارستان مذکور خبر دادند.