آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۰۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•رفتگر زحمتکش؛ بیمار و رها شده! رفتگری را که سال ها تلاش می کرد شهری تمیز و پاکیزه داشته باشیم، اکنون به دلیل بیماری، در میدان شهدا، خیابان های پیروزی و شکوفه می بینیم که پرسه می زند و به حال خود رها شده است. امیدوارم با چاپ این پیام، شهرداری وظیفه انسان دوستانه خود را برای نجات فردی بیمار، اما تلاشگر انجام دهد.

علی اکبر فرقانی

•شرکت آب و فاضلاب رسیدگی کند: گاهی مواقع که برخی از کارکنان و متصدیان قرائت کنتور وابسته به شرکت آب و فاضلاب در مراجعه به خانه های مردم که کنتور آب خانه ای در مکانی قرار دارد، صاحبخانه یا مستاجر نیستند یا اینکه به دلیل اینکه هیچ کس در آن واحد زندگی نمی کند، با اعضای بقیه طبقه ها برخورد غیرمتعارف دارند و لحن تهدیدآمیز به کار می برند؛ مانند اینکه اگر شماره کنتور را اعلام نکنید آبتان را قطع می کنم و هر کاری هم می خواهید انجام دهید و از این جور مسائل. به عنوان نمونه ساکنان خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، کوچه رازی شرقی از مسئول قرائت کنترل شرکت آب و فاضلاب ناحیه سلیمانیه شکایت و تقاضا دارند فرد دیگری را برای قرائت کنتور به این محل بفرستند. همچنین ضرورت دارد به متصدیان مربوطه آموزش های لازم را بدهند تا با مشترکان با لحن و گفتار بهتری گفت وگو کنند.

فاطمه از تهران

•مستمری برقرار کنند: حقوق کمیته امداد کفاف مخارج سنگین هزینه ها را نمی دهد؛ خانمی را می شناسم که زیرمجموعه کمیته امداد

•امام خمینی(ره) است و همسرش به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفته و این خانم بی سواد است و هیچ درآمدی هم ندارد و مشکلات فراوانی را تحمل می کند. چنین افرادی چگونه می توانند از مزایای دولتی مانند مستمری مادام العمر بهره مند شوند.

علی از تهران

•مسافران، قشرهای آسیب پذیر: مسافران شرکت واحد، قشرهای کم درآمد و آسیب پذیری هستند و مجبورند کرایه هایی که از سوی رئیس و اعضای شورای شهر قبلی تعیین شده است، بپردازند. اینکه چرا مسئولان به ویژه هیئت دولت از افزایش کرایه ها هیچ ممانعتی نکرده است، جای تعجب و سوال است؟

افروز قاسمی