آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سفر خاله شادونه به استان ها با شبکه شما

با شروع فصل تابستان، شبکه تلویزیونی «شما» برنامه های مختلفی برای پخش در ساعات گوناگون در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به حضور خاله شادونه در استودیوهای مختلف مراکز استان ها و پخش برنامه از استان های مختلف اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، جشنواره فیلم های تابستانی شبکه شما با پخش شبانه فیلم های سینمایی در ساعت 24 آغاز می شود.

برنامه «کولاک» ویژه مخاطبان جوان، هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می شود.

از دیگر برنامه های شبکه «شما» ویژه گروه سنی نوجوان و جوان می توان به «به رنگ دوستی» از تولیدات مرکز آذربایجان غربی اشاره کرد که پنجشنبه ها ساعت 16 روی آنتن خواهد رفت. همچنین برنامه «قاصدک» با حضور ملیکا زارعی (خاله شادونه) هر بار از استودیویی در یکی از مراکز استان ها به مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می شود.

عصرانه، ترانه باران و همنوا برنامه های موسیقایی شبکه شما است که با مشارکت مراکز استان ها تدارک دیده شده است. دو برنامه اول هر روز به ترتیب ساعت 18 و 21 به نمایش در می آید و برنامه «همنوا» روزهای جمعه ساعت 12 پخش می شود. در حوزه خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برنامه «نیلوفرانه» با اجرای اردلان شجاع کاوه و همسرش الیزا اورامی هرروز غیر از جمعه ها ساعت 19 پخش می شود.