آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۵
فوتبال ایران
۱۱

تکذیب جدایی علی کریمی از نفت

در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال جدایی علی کریمی از نفت تهران در صورت حل نشدن مشکلات این تیم منتشر شد، یکی از نزدیکان این باشگاه، این شایعه را رد کرده است.

اودراین مورد گفته است: «علی کریمی به قدری از حضور در نفت تهران شادمان است و در جایگاه جدید خود جا افتاده که با انرژی خوب و بالای خود ما را رو به جلو می برد. مطمئن باشید علی از نفت جدا نخواهد شد با ما می ماند. احتمال جدایی اش از نفت کمتر از صفر درصد است چون می داند ما تلاش داریم مشکلات را حل کنیم و در این شرایط، جدایی سرمربی از باشگاه، معنی نمی دهد.»

امامی فر: مشکلات ما مشخص است

علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال نفت تهران و دستیار علی کریمی در این تیم معتقد است تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند، اما هنوز از سایر تیم های لیگ برتری عقب هستند. امامی فر به ما گفت: نفت تهران تیمی پر از مشکلات ریز و درشت است که همگان مشکلات ما را درک می کنند. ما نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتر و تمرینات حرفه ای تر داریم. اردوهایمان مشخص شده، اما هنوز بازیکنان به شرایط ایده آل برای ادامه تمرینات سنگین نرسیده اند و این موضوع کاملا طبیعی است؛ چرا که ما حداقل دو هفته از سایر تیم ها عقب هستیم.