آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۹
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از هفتمین حراج تهران

سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حراج تهران که با ثبت رکورد 26 میلیارد و 113 میلیون تومان شامگاه 16 تیر ماه هفتمین دوره خود را پشت سرگذاشت بازدیدی دو ساعته داشت.

درگذشت نویسنده مشهور حوزه مدیریت

«اسپنسر جانسون»، نویسنده کتاب «چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟» که 25 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته، در سن 78 سالگی بر اثر سرطان پانکراس درگذشت.

انتشار کتاب مهدیه الهی قمشه ای در سالروز درگذشتش

انتشارات به نشر همزمان با 19 تیرماه، نخستین سالگرد درگذشت مهدیه الهی قمشه ای، نویسنده کتاب «سیری در گلزار مثنوی»، که در آن به شرح 32 حکایت از دفتر نخست «مثنوی معنوی» مولوی پرداخته شده، دفتر دوم این اثر را منتشر می کند.

آغاز تورکنسرت های رضا صادقی از نیمه تیرماه

تور کنسرت های رضا صادقی که به اجرای آلبوم «یعنی درد» اختصاص دارد، از هفته آینده آغاز می شود. نخستین اجرا 24 تیر دراستان گیلان و در سالن ملک نیا شهر آستارا خواهد بود، پس از آن در شهرهای قزوین (25 تیر) و رشت (26 و 27 تیر) منتخبی از قطعات جدید و پرخاطره اش را می خواند.

مستر کلاس «رهبری ارکستر» نادر مشایخی در ارسباران

مسترکلاس «رهبری ارکستر» با حضور نادر مشایخی در 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته بر اساس آزمون تعیین سطح در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

رونمایی «غمنومه فریدون» در نیاوران

مراسم جشن امضای «غمنومه فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی 31 تیرماه از ساعت 19 الی 22 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

قدردانی از محمد علی کشاورز در جشن «حافظ»

در هفدهمین جشن حافظ از یک عمر فعالیت هنری محمدعلی کشاورز قدردانی می شود.

اکران «زادبوم» بعد از 9 سال

فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی پس از 9 سال و بعد از پایان نمایش «اکسیدان» در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می شود.

اکران دو مستند محسن عبدالوهاب

اکران دو فیلم مستند «طبرستانی ها» و «بنیان گذار محک» به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه کنندگی مجتبی میرتهماسب از 24 تیرماه در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می شود.