آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۷
ورزش
۱۸

بلیت های 20 و 30 یورویی از سه شنبه به فروش می رسد

داربی آلمانی قطعی شد

بازی استقلال و پرسپولیس در آلمان قطعی شد و ورزشگاه بیله فلد قرار است میزبان این مسابقه باشد. روز گذشته اسپانسر به دو باشگاه اعلام کرد بازی قطعا برگزار می شود. این هم آخرین اخبار از برگزاری مسابقه.

رقم بلیت ها

هنوز قیمت بلیت های بازی مشخص نشده است، ولی گفته می شود رقم آن بین 20 تا 30 یورو خواهد بود. این رقم برای کسانی که در اروپا زندگی می کنند بسیار مناسب است.

برای این که ورزشگاه پر شود، مسئولان در تلاش هستند از همین حالا بلیت فروشی را آغاز کنند. گنجایش ورزشگاه بیله فلد 30 هزار نفر است و اسپانسر و برگزار کننده می گویند اگر بسرعت بلیت فروشی را آغاز کنند، ورزشگاه پر می شود. ظاهرا از روز سه شنبه همین هفته بلیت فروشی به صورت اینترنتی آغاز می شود.

دایی می رود

مهم ترین مهمان بازی، علی دایی است. با این که تیم او 25 تیرماه بازی دارد، ولی قبول کرد به آلمان سفر کند. دایی روز 24 تیرماه به آلمان سفر می کند و روز 26 تیرماه هم به ایران بازمی گردد تا بعداز ظهر همان روز در تمرینات سایپا حاضر شود. از جمله مهمان های ویژه، کارلوس کی روش است که بعید به نظر می رسد به ورزشگاه بیله فلد برود.

بازی دوم در هلند

مسئولان در تلاش هستند یک بازی دیگر هم در هلند برگزار شود. مذاکرات برای پیدا کردن استادیوم ادامه دارد و شاید شهر آمستردام میزبان دومین داربی باشد. به گفته یکی از مسئولان، مذاکرات همچنان ادامه دارد و اگر استادیوم پیدا کنند، به فاصله سه روز بعد از داربی آلمان، یک داربی هم در هلند برگزار می شود.

ترکیب با برانکو و منصوریان

در حالی که اسپانسر اعلام کرده بود طرفداران ترکیب دو تیم را با پیامک می چینند، ولی شنیده می شود در نهایت این خود منصوریان و برانکو هستند که ترکیب دو تیم را خواهند چید. احتمال غیبت چند بازیکن معروف در این بازی وجود دارد. استقبال طرفداران دو تیم هم از مسابقه زیاد بوده است.