آرشیو سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۴۰
ورزشی
۲۳

کوتاه تر از خبر

فوتبال باشگاهی ایران بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در رده هفتم کشورهای آسیایی قرار گرفت.

مجید کهتری رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: «در حال حاضر به 70 درصد از آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی دست یافته ایم و امیدواریم تا شهریور ماه به اوج آمادگی برسیم.»

سرور جباروف هافبک ازبک استقلال تهران دیروز با مسئولان استقلال جلسه ای برگزار کرد و در نهایت در این تیم ماندنی شد تا به حرف و حدیث های روزهای اخیر پایان دهد. او احتمالا امروز به ایروان می رود تا به اردوی آبی های پایتخت اضافه شود.

آرش نجفی، وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در پرونده مناقشه میزبانی باشگاه های ایرانی و عربستانی در دادگاه عالی ورزش جهان (CAS) ضمن تاکید بر محرمانه بود مفاد این پرونده، متذکر شد که طبعا روابط سیاسی عربستان در صدور حکم پیرامون این مساله ورزشی تاثیرگذار خواهد بود.

در جلسه دیروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تصمیم به قطع همکاری با امیر عابدینی، رئیس کمیته اقتصادی این نهاد گرفته شد. دلیل این امر، عدم حضور وی در این کمیته طی یک ماه اخیر و حضور او در خارج از کشور عنوان شده است.

مارک کوک، رئیس باشگاه فوتبال اوستنده بلژیک که تیمش به تازگی قراردادی دو ساله با رامین رضاییان بسته است، گفت این بازیکن پست پیستون راست، خرید بزرگ و پر ارزشی برای تیم اوست و با وی می توان تیمی قدرتمندتر را ساخت.

طی حکمی از سوی سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، یوسف کرمی یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران آسیا به عنوان مدیر فنی تیم ملی تکواندو نونهالان پسر معرفی شد.

بایرن مونیخ- قهرمان هر 6 فصل اخیر لیگ فوتبال آلمان- بابت پخش تلویزیونی مسابقات خود در فصل گذشته 96 میلیون یورو (حدود 384 میلیارد تومان) کسب درآمد کرد.