آرشیو سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۴۰
سیاسی
۲۱

پیشنهاد پیوستن نامزدها به شورای مرکزی «جمنا»

عضو شورای مرکزی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» گفت: شورای مرکزی و هیات رئیسه «جمنا» موضوع حضور کاندیداهای ریاست جمهوری را در شورای مرکزی در دستور کار دارد.

پرویز سروری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه اخیر شورای مرکزی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» که شامگاه یکشنبه برگزار شد، گفت: بحث اصلی «جمنا» بعد از انتخابات بررسی دقیق فرآیندی است که در انتخابات شکل گرفت و نقاط قوت و ضعفی که وجود داشته است و مدلی که می توانند استمرار این حرکت را در آینده موثرتر داشته باشد مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به تمرکز «جمنا» بر طرح دولت در سایه گفت: طرحی را به عنوان دولت در سایه در دستور کار داریم که فکر می کنم برای نخستین بار است در کشور دارد این کار انجام می شود و تلاش خواهیم کرد مطالبات مردم را به صورت بسیار منطقی و سازنده تعقیب کنیم و دولت را در چارچوب های منطقی قرار دهیم که بتواند ارائه خدمات مفیدتری را به مردم داشته باشد و وعده هایی را که در زمان انتخابات بیان شده عملیاتی کند. این فعال سیاسی اصولگرا درباره پیوستن احزاب و افراد جدید به جمنا برای گسترده تر کردن چتر جبهه مردمی گفت: در زمان انتخابات جبهه مردمی شرطی را گذاشت مبنی بر اینکه کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری هستند نمی توانند در شورای مرکزی باشند اما به طور طبیعی بعد از انتخابات دیگر این شرط صادق نبود و از ظرفیت بسیار جدی که در بین نامزدهای خود در ریاست جمهوری داشتیم تلاش داریم تا از این افراد استفاده کنیم.

لطف الله فروزنده عضو هیات رئیسه جبهه مردمی هم درباره ارتباط «جمنا» با ابراهیم رئیسی ومحمدباقر قالیباف گفت: هیات رئیسه شورای مرکزی با ایشان در تعامل است و بویژه با آقای رئیسی در خصوص نحوه ادامه فعالیت مذاکراتی داشته است.

وی در گفت و گو با ایلنا درخصوص این سوال که آیا قرار است تغییراتی در شورای مرکزی جبهه مردمی صورت بگیرد توضیح داد: فعلا خیر؛ تغییرات شورای مرکزی ساز و کار مشخصی دارد.