آرشیو پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۰
ورزش
۱۸

AFC بدهکاران را بازخواست می کند

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای برای اتحادیه ها و فدراسیون های عضو به آنها درخصوص عواقب هرگونه پرداخت های معوقه به اعضایشان تا تاریخ 31 آگوست سال 2017 از جمله اخراج شدن از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 هشدار داد. به گزارش تسنیم، AFC در این نامه به اتحادیه ها و فدراسیون های عضو یادآور شده است هر باشگاهی که خواهان جواز رقابت در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست، باید ابتدا وضعیت تمام بدهی ها و پرداخت های معوقه شان را اعم از بدهی به سایر باشگاه ها در حوزه نقل و انتقالات، و بدهی به بازیکنان، کارمندان یا مقامات مالیاتی و اجتماعی را مشخص و تسویه کنند.

بر این اساس باشگاه ها تا آخرین روز ماه آگوست (نهم شهریور) فرصت دارند میزان بدهی های خود را که به صورت کامل پرداخت شده است، بدهی هایی که زمان پرداختشان با توافق دوجانبه با طرف طلبکار به تعویق افتاده و بدهی هایی که مورد شکایت هایی جدی واقع شده و به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شده است را به AFC گزارش کنند.

AFC همچنین از اتحادیه ها و فدراسیون های عضو خواسته است به طور کامل به این موضوع رسیدگی کرده و تا روز 15 آگوست (24 مرداد) اطلاعاتی به روز شده در خصوص بدهی هایشان را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهند. اقدام AFC در جهت ارتقای نظم مالی در میان باشگاه های فوتبال آسیا صورت گرفته است.