آرشیو یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۸۴
ورزش
۱۱

گوناگون

خجسته به نشان نقره رسید

درنخستین روزازهجدهمین دوره رقابت های جودو قهرمانی آسیا که درقرقیزستان درحال پیگیری است، در وزن منهای 66 کیلوعلیرضا خجسته به نشان نقره دست یافت.

زاهدی در راه فوتبال ایسلند

شهاب زاهدی مهاجم اسبق پرسپولیس و نیم فصل دوم ماشین سازی بعد از یک فصل ناموفق حالا قصد لژیونر شدن دارد و می خواهد فوتبال خود را درلیگ ایسلند ادامه دهد.

مدافع برزیلی در راه سپاهان

عملکرد فنی کایرو مدافع برزیلی در تمرینات سپاهان مورد تایید کرانچار قرارگرفته است.اگراتفاق خاصی رخ ندهد به زودی قرارداد این بازیکن با سپاهان امضا خواهد شد.

مدال به خناری نژاد می رسد؟

با مثبت اعلام شدن دوپینگ ژیمناست قزاق، به احتمال فراوان مدال برنز وی دررقابتهای قهرمانی آسیا هم پس گرفته می شود و به خناری نژاد ژیمناست ایران می رسد.

درخواست از فدراسیون کشتی

فدراسیون کشتی چین از فدراسیون کشتی ایران خواست تمرینات مشترکی را با کشتی گیران ایرانی داشته باشد. در صورت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش، دو کشتی گیر فرنگی کار و یک مربی کشتی چین از 28 تیر و به مدت یک ماه اردوی مشترکی را با تیم ملی کشتی فرنگی ایران برگزارخواهند کرد.

فغانی در ژاپن سوت می زند

دیداربین تیم های ملی فوتبال ژاپن و استرالیا درانتخابی جام جهانی نهم شهریور درژاپن در حالی برگزار می شود که فغانی، سخندان و منصوری قضاوت این بازی را به عهده دارند.

جلالی به دنبال جانشین منشا

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان درنظر دارد تا یک مهاجم خارجی دیگر را جانشین گادوین منشا کند که بعد از درخشش در این تیم راهی پرسپولیس شد.

لطفی:به این استقلال امیدوار هستم

مدافع سابق تیم استقلال گفت: این تیم خیلی خوب جمع شده و کاملا بی حاشیه به کارش ادامه می دهد و من به این تیم در فصل جدید امیدوارم.سعید افزود: درحال حاضر شرایط درتیم استقلال روبه راه است واگربتوانند شرایط شان را حفظ کرده و همینطوری وارد مسابقات شوند، فکرمی کنم سال خوبی درانتظار این تیم باشد.