آرشیو یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۸۴
شهرستان ها
۵

به همت پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان صورت گرفت؛ دیدار مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران و مدیرعامل گاز گلستان با خانواده معظم شهدا

گرگان-خبرنگاررسالت: مشاور استانداردر امور ایثارگران ومدیرعامل، به همراه مسئول ایثارگران وتنی چند از اعضای پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان با خانواده های معظم شهیدان جهانی و عباسی دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی، دراین دیدارصمیمی که باهدف ارج نهادن به مقام ومنزلت ارزشمند شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس انجام شدمشاور استاندار در امور ایثارگران و همچنین مدیرعامل گاز گلستان با حضور در منزل دو شهیدسرافراز دفاع مقدس از نزدیک با خانواده این عزیزان گفتگو و ابراز ارادت نمودند. در حاشیه انجام این برنامه مدیر عامل گاز گلستان ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمع صمیمی و گرم خانواده های شهدا، بر جایگاه ارزنده خانواده های شاهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و پاسداری از خون شهداء و صیانت از ارزشهای والای نظام را رسالت مهمی خواند. در این دیدارهمچنین مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران نیز ضمن ابلاغ سلام و ارادت استاندار گلستان به این خانواده های گرانقدر، این دیدار را افتخار بزرگی دانست وافزود:بررسی مسائل و مشکلات خانواده ها شهدا و ایثارگرانوظیفه همه مسئولین بوده چرا که ما امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست.