آرشیو یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۲
ورزش
۱۸

4 دلیل استقلالی ها برای برگزاری دربی

استقلالی ها علاقه زیادی به برگزاری دربی در آلمان دارند و سخت در تلاش هستند تا هر طور شده، دربی را برگزار کنند، چرا؟

براساس اخبار رسیده از این بازی رقمی حدود 7 میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال می شود که رقم قابل توجهی است. آبی ها در نقل و انتقالات هزینه زیادی کرده اند و تزریق این پول می تواند خیلی از گره های آنها را باز کند.

این در حالی است که استقلالی ها آخرین بار فاتح دربی بوده اند و به همین دلیل روحیه خوبی برای برگزاری این بازی دارند، ضمن این که اگر آنها قبل از شروع فصل بتوانند قهرمان فصل قبل را شکست بدهند، گامی بزرگ برداشته اند و در آستانه شروع رقابت های لیگ، شارژ روحی خوبی خواهند شد.

سومین دلیل برای اصرار استقلالی ها می تواند نبود کامیابی نیا، وحید امیری و به احتمال زیاد محمد انصاری و مهدی طارمی در این بازی باشد. آخرین دلیل هم که می توان به آن اشاره کرد، این که آبی ها اگر در این بازی دوستانه شکست هم بخورند، باز چیزی را از دست نداده اند. این تیم، فصل قبل توانست پرسپولیس را در لیگ شکست دهد و اگر هم بازنده این دیدار دوستانه باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

استقبال پرسپولیسی ها از دربی

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، این باشگاه به طور قطع در بازی سوپر جام شرکت خواهد کرد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است؛ باشگاه پرسپولیس مصمم است در بازی سوپر جام ایران شرکت کند و در این ارتباط به منظور انجام هماهنگی، رایزنی با مسئولان سازمان لیگ جریان دارد تا ترتیبی اتخاذ شود که شرایط برگزاری هر دو دیدار دربی و سوپر جام فراهم آید.

در این باره، علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این که باشگاه پرسپولیس تاریخ 28 تیرماه را برای سوپر جام پیشنهاد داده است، عنوان کرد: فعلا تاریخی نداده ایم و فدراسیون و سازمان لیگ باید زمان را مشخص کنند. در حال رایزنی در این باره هستیم.