آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۵
حوادث
۱۹

انگیزه نامشخص در تیراندازی به هم خدمتی ها

رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش به دنبال حادثه تیراندازی مرگبار سربازی در یکی از مناطق نظامی استان قزوین، به تشریح این حادثه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم علی سامانی گفت: سرباز ضارب، اول بهمن سال گذشته به خدمت سربازی اعزام و پس از طی دوره آموزشی در یکی از پادگان های آماد و پشتیبانی نیروی زمینی در استان قزوین مشغول به خدمت شده و قبل از حادثه در دو نوبت از مرخصی طولانی مدت راه دور و کوتاه مدت بهره مند شده است. این سرباز علاوه بر این که فردی با روابط عاطفی و اداری خوب بوده، محیط خدمتی وی نیز از شرایط عادی برخوردار بوده است. او روز حادثه در حال نگهبانی بود که به تیراندازی اقدام کرد. این سرباز هیچ گونه مشکل خدمتی در طول مدت خدمتش با سربازان و فرماندهان تا لحظه وقوع حادثه نداشته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیروز با حضور در بیمارستان شهید رجایی قزوین از مصدومان عیادت کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به ایسنا گفت: سه نفر از مجروحان حادثه دیده در پادگان آبیک وضعیت مناسبی ندارند و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

خانواده یکی از سربازان مصدوم حادثه پادگان آبیک نیز گفت: دو نفر از سربازانی که در بخش بستری شده اند از ناحیه دست و پا آسیب دیده اند و حال آنها مساعد است.