آرشیو چهارشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۰
رسانه
۵

برنامه های رادیو معارف در دهه کرامت

مدیر شبکه رادیویی معارف از برنامه های این رسانه دینی در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، مجتبی تونه ای با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد خجسته حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام، دهه کرامت را فرصت مناسبی برای نشر معارف اهل بیت(ع) دانست.

تونه ای از پخش برنامه های این رسانه دینی در دهه کرامت خبر داد و گفت: ویژه برنامه «سلام» از برنامه هایی است که در این ایام به صورت زنده از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام تقدیم شنوندگان خواهد شد. همچنین «شفیعه» و «بانوی کرامت» از جمله برنامه هایی است که روی آنتن می رود و کارشناسان این برنامه ضمن بررسی سیره اجتماعی و فردی حضرت معصومه سلام الله علیها به اهمیت زیارت آن بزرگوار طبق روایات خواهند پرداخت.

تونه ای در ادامه از پخش برنامه «خورشید کرامت» و «مشرق عشق» در شب و روز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام خبر داد و اظهار کرد: این ویژه برنامه ها به طور زنده از آستان قدس رضوی تقدیم دوستداران حضرات معصومین و امام رئوف خواهد شد.

وی افزود: برنامه های زنده «مهربان باشیم»، «عصرجوانی»، «صبح روشن» و «خانه مهر» در دهه کرامت به موضوعاتی همچون دوستی و محبت و نقش آن در روابط اجتماعی با محوریت عشق و محبت حضرت معصومه سلام الله علیها به برادر بزرگوارشان، الگوی مطلوب اسلامی خانواده از نگاه حضرت امام رضا علیه السلام و محبت اهل بیت و خانواده و جلوه های الگویی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای دختران جوان خواهند پرداخت. همچنین سخنرانی های اخلاقی و اجتماعی در برنامه «بر بال سخن» در این ایام به معرفی امام رئوف(ع) و کریمه اهل بیت(س)، شخصیت دینی و ولایی حضرت امام رضا(ع) متمرکز خواهد بود.

مدیر رادیو معارف در ادامه گفت: معرفی کتاب هایی در حوزه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در برنامه «چراغ مطالعه» و «گنجینه» و پخش داستان های مرتبط با کرامات حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در برنامه «داستان هفته» از جمله برنامه هایی است که در این ایام روی آنتن می رود.

تونه ای در پایان از پخش اخبار و گزارش های مرتبط با دهه کرامت و پوشش مراسم ها و همایش های این دهه در بخش های خبری، گفت وگوی 21 و مجله روز خبر داد.