آرشیو پنجشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۱
ورزشی
۹

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: نگاه مان به المپیک 2020 است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر این که آزادکاران به لحاظ بدنی مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی 2017 ندارند گفت: سعی می کنیم در فرصت باقیمانده بر افزایش انگیزه و مسائل روحی و روانی نفرات اعزامی تمرکز کنیم.

محمد طلایی درباره آخرین وضعیت آزادکاران ایران پس از پایان نخستین اردوی تیم ملی در راه مسابقات جهانی 2017 پاریس اظهار کرد: به دلیل زمان کمی که تا اعزام به رقابت های جهانی داریم سعی کردیم در اردوی نخست تمرینات پرفشار را در دستور کار قرار دهیم تا کشتی گیران به شرایط مطلوب بدنی برسند. البته با توجه به این که حدود 90 درصد کشتی گیران در اردوهای مختلف تیم ملی حضور داشته اند در شرایط نسبتا خوبی هستند و باید با انجام کارهای انگیزشی و روحی و روانی آنها را مهیای حضور در مسابقات جهانی کنیم. وی تصریح کرد: نفرات ما در حدی از آمادگی بدنی هستند که از پس 5 یا 6 کشتی بربیایند و به مشکل نخورند. ما از نظر آمادگی بدنی مشکلی در جهانی پاریس نخواهیم داشت و در فرصت باقیمانده و با توجه به جوان شدن تیم باید بر روی مسائل روحی و روانی نفرات مان کار کنیم.

او درباره هدف کادر فنی تیم ملی در مسابقات جهانی پاریس گفت: مطمئنا همواره هدف کشتی ایران رسیدن به عنوان قهرمانی در رویدادهای جهانی است.امسال ترکیب تیم ملی دگرگون شده و نفرات جوان پا به عرصه گذاشته اند. ما در اولین جهانی پس از المپیک هستیم و نگاه مان کسب موفقیت در المپیک 2020 است. بر همین اساس باید به جوانان اعتماد کنیم و با میدان دادن به آنها به فکر آینده باشیم. من کارم را درست انجام می دهم و کم نمی گذارم. همیشه به کشتی گیران هم می گویم باید برای کسب نتیجه مناسب زحمت بکشید و سختی ها را تحمل کنید و بر روی تشک هم مبارزه جوانمردانه داشته باشید آنوقت خدا کمک خواهد کرد و مزد زحماتتان را خواهید گرفت.طلایی درباره میزان حمایت مسئولان از تیم ملی کشتی آزاد در آستانه حضور در مسابقات جهانی گفت: ما از مسئولان توقعی نداریم و همیشه سعی کرده ایم کار خودمان را انجام دهیم.