آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۲۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•انجام عمل بیهوشی با رنگ و تینر در بیمارستان میلاد! مدتی است در طبقه ششم بیمارستان میلاد امور بازسازی و نقاشی در جریان است. از طرفی نیز هم زمان با این بازسازی، پذیرش بیمار انجام می گیرد! این بخش مربوط به جراحی زنان است و بوی تینر و رنگ آزاردهنده ترین شرایط را برای بیماران بخش به وجود آورده است. اگر این سوءمدیریت نیست، لطفا یک نام دیگر روی آن بگذارید البته بگذریم که بیمار ما برای جراحی صفرا به این بیمارستان رفت؛ ولی به جای صفرا روده وی را سوراخ کردند! اسناد آن هم موجود است.

اکبر صدیقی

•همین که وزارت بهداشت اداره بیمه را از وزارت تعاون گرفت، در بخش نامه ای میلیون ها نفر از بیمه شدگان سلامت را از مراجعه به بخش خصوصی محروم کرد؛ درحالی که بخش دولتی هم اکنون، هم توان پاسخ گویی ندارد و هم قادر به درمان مراجعان نیست و در عمل دفترچه ما بیمه شدگان بی فایده خواهد شد. این در حالی است که دولت، قبل از انتخابات بیمه کردن افراد بدون دفترچه (طرح بیمه سلامت) را از افتخارات خود می دانست.

حیدری

•چرا آقای قالیباف کارمندان سازمان زیباسازی شهر تهران را رسمی می کند؛ درصورتی که پرسنل آنجا از جواب دادن به ارباب رجوع هم امتناع می کنند. بنده بعد از تماس های مکرر که موفق به پیگیری کارم نشدم، روز یکشنبه به دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران مراجعه کردم تا به صورت حضوری کار خویش را پیگیری کنم که خانمی به نام... چنان برخورد بدی داشت که حد ندارد. آیا واقعا چنین افرادی مستحق کارکردن هستند؛ چه برسد به رسمی شدن؟

اماکن و وزارت بهداشت رسیدگی کنند: قهوه خانه ای واقع در میدان کلانتری، ابتدای خیابان سیرجان، کثیف، غیربهداشتی و کارگران و مشتریان بر روی دست و بدنشان خالکوبی است. صاحب قهوه خانه و برخی مشتریان با صدای بلند صحبت می کنند و بددهان هستند. به دلیل اینکه مسجد و رستوران هم هم جوار این واحد صنفی هستند، باعث مشکلات فراوانی شده است. از اماکن، نیروی انتظامی و کلانتری 110 شهدا تقاضای رسیدگی جدی به این مکان را داریم.

میثم از تهران