آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۱۰۶
ورزش
۲۴

بارسلونا با شکست رئال مادرید قهرمان شد

ال کلاسیکوی پر شور در میامی آمریکا

تیم فوتبال بارسلونا با غلبه بر سفیدپوشان مادریدی فاتح تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین المللی در آمریکا شد. تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید بامداد یکشنبه در ال کلاسیکوی پیش فصل و در قالب تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین المللی در ورزشگاه هارد راک شهر میامی به مصاف هم رفتند که در پایان این آبی واناری ها بودند که با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی این تورنمنت دوستانه در آمریکا را از آن خود کردند. این بازی نکات جالب توجه زیادی داشت که از آن جمله می توان به استقبال گسترده هواداران اشاره کرد. برخی از تماشاگران برای تماشای بازی تیم محبوب خود مجبور به خرید بلیت در بازار سیاه تا رقم 10 هزار دلار شدند که رقمی خیره کننده در دنیای فوتبال به شمار می آید.

زیزو: نتیجه اهمیتی ندارد

پس از این بازی زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت به شکست در یک بازی دوستانه مقابل رقیب همیشگی اهمیتی نمی دهد: «این اتفاق نشانه ای از نبود تمرکز کافی در تیم ما بود و نمی توانیم فکر کنیم که این اتفاق دلیل دیگری دارد. ما در این مسابقه بازی همیشگی خودمان را ارائه نکردیم. این شکست برای من خیلی اهمیت ندارد. شکست همیشه دردناک است؛ اما این شکست مهم نیست. ما در این مدت در حال تمرین بوده ایم و هیچ چیزی هم تغییر نمی کند.»

والورده: منتظر تصمیم نیمار هستیم

آینده نیمار هنوز مشخص نشده است و احتمال دارد که او پیش از آغاز فصل جدید از بارسلونا جدا شود. سرمربی بارسلونا اعلام کرد که باشگاهش منتظر تصمیم مهاجم برزیلی است. ارنستو والورده درخصوص این بازیکن گفت: «باید درباره اتفاقاتی که رخ می دهد صحبت کرد نه اتفاقی که هنوز رخ نداده است. منتظر تصمیم نیمار هستیم. او را فرا می خوانیم و فکر می کنیم که در فصل پیش رو به تیم کمک خواهد کرد. امیدوارم نیمار در بارسلونا بماند.» سرمربی بارسا درخصوص بازی دوستانه با رئال هم گفت: «به خاطر گرما و رطوبت هوا روز سختی بود. خیلی خوب بازی را شروع و موقعیت های گلزنی زیادی را ایجاد کردیم. ریتم بازی در بیشتر لحظات کند بود. تیم را در وضعیت خوبی می بینم و بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند.»