آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۹۶
ورزش
۱۱

گوناگون

اخوان: به سپاهان امیدوار هستیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان هدف اصلی این تیم درلیگ برتر را کسب عنوان اول تا سومی است.مهدی اخوان گفت: تیم خیلی خوبی داریم وامیدوارم نتیجه هم بگیریم. ما باید اول تا سوم شویم و طبیعی است تیمی نظیر سپاهان به بهترین رتبه فکر کند.

گلزنی طیبی برای ویتنام

تیم فوتسال تای سون ویتنام با گلزنی حسین طیبی مقابل الریان قطر پیروز شد و به عنوان سومی جام باشگاه های آسیا رسید.

طیبی بازیکن ایرانی تای سون دراین مسابقه دو گل به ثمر رساند و سهم پررنگی در رسیدن تیمش به این عنوان داشت.

پادوانی غایب بزرگ استقلال

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی تیم استقلال که درهفته نخست به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نکرد، بازی دوم تیمش را هم به همین دلیل از دست داد.

مصدومان تراکتور می رسند

کادر پزشکی تراکتورسازی در حال تلاش است تا بازیکنان مصدوم این تیم را به طور کامل برای بازی با پرسپولیس آماده کند. گودرزی و عشوری می توانند سرخپوشان را در دیدار مقابل پرسپولیس همراهی کنند.

شکایت از کاپیتان استقلال

عضو سابق هیئت مدیره استقلال به صورت رسمی ازکاپیتان این تیم به دادسرا شکایت کرد. معینی که چندی پیش اعلام کرده بود به دلیل اظهارات رحمتی ازاو شکایت خواهد کرد، با حضوردردادسرای به صورت رسمی ازکاپیتان تیم استقلال شکایت کرد.

مجوزبازی جباری صادر شد

مجوز بازی مجتبی جباری هافبک استقلال صادر شد و این بازیکن می تواند برای آبی پوشان به میدان برود.تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می رود.

بازگشت آل نعمه به تیم نفت

احمد آل نعمه با قراردادی یک ساله به تیم نفت تهران پیوست.وی جزء بازیکنان نفت بود که در فصل گذشته به همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی هم دست یافت.

آزادکاران در خانه کشتی

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت های جهانی یونان، در خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزارمی شود.