آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

امضای تفاهم نامه میان صدا و سیما و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

با حضور دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دکتر پیمان جبلی، معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما، تفاهم نامه ای مبنی بر همکاری و هم افزایی این دو سازمان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، در جلسه امضای تفاهم نامه که در معاونت برون مرزی صدا و سیما برگزار شد، دکتر جبلی ضمن تبریک دهه کرامت و خوشامدگویی به مهمانان، امضای این تفاهم نامه را در جهت ماموریت های مشترک بین دو سازمان و عملیاتی شدن این همکاری دانست که می تواند در شکل گیری زمینه های کاری مشترک و هموارتر شدن این مسیر، موثر باشد.

معاون برون مرزی، مهم ترین محور این تفاهم نامه را تشکیل کمیته های عملیاتی و کارشناسی بین دو سازمان در جهت تولید و ترویج محتوا و بهره گیری از امکانات و توانمندی های دو طرف در بسط و ترویج پیام انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: هر دو مجموعه هم تولیدکننده محتوا هستند و هم توزیع کننده آن، که این همکاری می تواند به غنای بهتر آنها کمک کند.

دکتر ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات نیز در این جلسه ضمن تشکر از معاونت برون مرزی رسانه ملی، امضای این تفاهم نامه را گامی مهم برای نهادینه کردن همکاری های دو سازمان در امور فرهنگی و عرصه بین الملل دانست.