آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
ورزش
۱۸

پس از حکم 2 میلیاردی، حالا همه منتظر حکم 5 میلیاردی هستند

چشم پرسپولیسی ها به کمک هواداران

در گیر و دار این که پرسپولیسی ها نگران حکم های فیفا و جریمه های احتمالی هستند، خبر رسیده یک حکم محکومیت دو میلیاردی به دست باشگاه رسیده و یک حکم 5 میلیاردی هم در راه است!

این اتفاق در حالی افتاده که سرخپوشان بودجه کافی در حسابشان ندارند، چه اگر این طور نبود، پول آپشن هایی را که با بازیکنانشان توافق کرده اند، می دادند و البته دوباره دست به دامن هواداران برای کمک به باشگاه نمی شدند!

فعلا حکم دستیاران ژوزه رسیده و این حکم قطعی است و پرسپولیسی ها چاره ای غیر از پرداخت آن ندارند. آنها یک ماه فرصت دارند تا دو میلیارد تومان را به حساب دستیاران مرد پرتغالی واریز کنند. این در حالی است که حکم مربوط به شکایت ژوزه بزودی به باشگاه ابلاغ می شود که طی آن باشگاه باید مبلغی حدود 5 میلیارد نیز به مربی پرتغالی سابق خود پرداخت کند. قرمزها که با اعتراض بازیکنان درخصوص نگرفتن مطالبات مواجه هستند و به پرداخت سه و نیم میلیارد تومان به علی دایی هم محکوم شده اند، حالا به دردسر بزرگی افتاده اند، چراکه در حساب باشگاه مبلغ قابل توجهی وجود ندارد.

بدون شک، آنها دوباره فراخوانی خواهند داد تا با کمک هواداران بتوانند بخشی از بدهی های خود را پرداخت کنند. البته دفعه قبل که این اتفاق افتاد و باشگاه از هواداران خودش کمک خواست، کمتر از یک میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد و بعید است، این بار نیز مبلغی قابل توجه از این طریق تهیه شود.

به نظر می رسد، مدیران باشگاه باید دنبال راه حلی منطقی تر برای تامین بودجه لازم به منظور پرداخت مطالبات پرتغالی ها باشند. جالب اینجاست که با وجود پیگیری های لازم هنوز کسی توضیح نمی دهد که اسپانسر این وسط چه کار می کند و درآمدهایی که باشگاه داشته، کجا خرج شده است؟

کمک 74 میلیونی

باشگاه پرسپولیس میزان کمک های مردمی به این باشگاه طی یک هفته اخیر را اعلام کرد. باشگاه پرسپولیس چند بار برای کمک مردم به این باشگاه فراخوان منتشر کرد و دیروز نتیجه یک هفته انتظار برای کمک های هواداران اعلام شد. بر این اساس، میزان کمک های مردمی 74 میلیون و 630 هزار تومان بوده است.

باشگاه پرسپولیس باتوجه به محکومیت در پرونده مربیان پرتغالی (مانوئل ژوزه و دستیارانش) باید صد برابر این پول را تهیه کند.