آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
ورزش
۱۸

مصدوم نیستم

رسن: از پرسپولیس به اروپا می روم

هافبک جوان و عراقی پرسپولیس درباره این فصل و حضورش در جمع قرمز ها جدی حرف زد. بشار رسن در مصاحبه با روزنامه «الملاعب» عراق گفت: قراردادی را با باشگاه پرسپولیس ایران امضا کردم و قرار است پس از اتمام بازی های لیگ عراق به تمرینات تیم ایرانی ملحق شوم. این تصمیم را گرفتم، چون می خواستم به همراه همبازی هایم قهرمانی نیروی هوایی در لیگ عراق که چندین سال از این عنوان دور شده است را کسب کنم. به احتمال زیاد در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهم شد.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از فصل گذشته با اصرار برانکو، سرمربی کروات خود که بازی های من را در لیگ عراق از طریق ویدئو دیده بود، دنبال امضای قرارداد با من بود، اما من به دلایلی این فصل به این تیم اضافه شدم.

یکی از دلایل اصلی پذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس این بود که این تیم ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که اوج رقابت های حرفه ای فوتبال در آسیاست، حضور دارد و کارنامه این تیم ایرانی سرشار از موفقیت است و این می تواند به من کمک کند تا از این تیم راهی تیم های معتبر اروپا شوم. من پیشنهادهای زیادی از سوی تیم های حاشیه خلیج فارس و یک تیم دسته دومی ترکیه را رد کردم؛ چون باید انتخاب درستی انجام می دادم.

هافبک جوان پرسپولیس در پایان گفت: شایعه هایی که درباره مصدومیت من ساخته اند، درست نیست. آیا این با عقل جور درمی آید که یک بازیکن به همراه تیمش در لیگ، مسابقات آسیا و تیم ملی بازی کند و مصدومیت مداوم داشته باشد؟ من تست های پزشکی را با موفقیت گذرانده ام و آماده ام برای پرسپولیس بازی کنم.