آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
ورزش ایران
۱۰

حمله بی باک به منتقدان تکواندو:به تیم یازدهم کاپ نمی دهند

اوضاع ناآرام تکواندو سبب شده است موافقان و مخالفان حرف های جنجالی علیه هم بزنند. تکواندوکاران که رقابت های گرندپری روسیه را در پیش دارند با مهدی بی باک تمرین می کنند، اما سرمربی تیم ملی هم در واکنش به حرف های منتقدان نشان داد زیاد اهل آرام کردن فضای به وجود آمده در این ورزش نیست.

بی باک گفت: تا چند روز دیگر برای حضور در گرندپری مسکو با سه تکواندوکار راهی روسیه می شویم. شش نفر هم در رقابت های جام فدراسیون جهانی در ازبکستان شرکت می کنند. آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی و محمد کاظمی در گرندپری برای افزایش امتیازشان در رنکینگ جهانی شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط برخی غایبان تیم گفت: غیبت فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی دلیل خاصی ندارد و ترجیح دادیم برای این رقابت ها به آنها استراحت بدهیم و از مسابقات بعدی بار دیگر در خدمت شان باشیم. همچنین مسعود حجی زواره نیز با مصدومیت روبه رو شده است. بی باک در جواب به منتقدان تکواندو گفت: همیشه انتقاد هست و ما بدون توجه به مسائل منفی با شرایط روحی و روانی خوبی به کارمان ادامه می دهیم. انتقادات نباید مخرب باشد و اگر سازنده باشد ما می توانیم از آنها استفاده کنیم. فشار باید از روی تکواندوکاران برداشته شود و به آنها کمک کنیم تکواندو را به روزهای خوب خود بازگردانند. متاسفانه برخی قصد تخریب تکواندو را دارند که خوب نیست. برای من جالب است برخی دوستان گفته اند ما در مسابقات جهانی سوم نشدیم و در واقع یازدهم شدیم! سایت فدراسیون جهانی همه چیز را مشخص کرده است. اگر سوم نشدیم، پس چرا به ما کاپ دادند؟