آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۴
فوتبال ایران
۱۱

اخبار کوتاه

چوک مسئول آنالیز تراکتورسازی شد

سرتن چوک، مربی کروات و دستیار برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس با شروع دوباره لیگ، دچار ترافیک شدید کاری شد. چوک باید در سه فاز مختلف کارش را دنبال کند. اول، آنالیز عملکرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان، دوم آنالیز تراکتورسازی به عنوان حریف این هفته سرخپوشان و در وهله سوم، طراحی تمرینات جدید و پیاده سازی آن در کمپ پرسپولیس. گفتنی است برانکو علاقه خاصی به آنالیزهای چوک دارد و او را مانند یک رفیق صمیمی و مورد اعتماد قبول دارد. رفاقت چوک و برانکو 45 ساله است.

جلالی مهاجمش را پیدا کرد

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان برای آن که جانشینی مطمئن برای گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای و گلزن فصل قبل خود پیدا کند، تلاش عجیبی دارد. جلالی 207 فیلم ویدئویی از 207 بازیکن را در طول دو هفته آنالیز کرد و سپس برای دیدن بازی پنج نفر راهی گرجستان شد. او بالاخره بازیکن مورد نظر خود را انتخاب کرد و حالا دیگر در انتظار عقدقرارداد با این بازیکن است. جلالی همچنین بزودی یک بازیکن خارجی دیگر به جای سیامک نعمتی، وینگر چپ تیمش به باشگاه معرفی خواهد کرد.

نصرتی: واقعا شگفتی ساز بودیم

محمد نصرتی، مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران که گل برتری این تیم مقابل سپیدرود رشت را به ثمر رساند، در مصاحبه با ما گفت: می توانم بگویم هیچ کدام مان به پیروزی حتی فکر هم نمی کردیم، اما خدا را شکر که به خواسته مان رسیدیم. در واقع خیلی از بازیکنان ما حتی راضی به تساوی بودند، ولی وقتی دیدند می توانیم بازی را ببریم، با تمام وجود کار کردند و در نهایت به برتری و پیروزی رسیدیم. واقعا شگفتی بزرگی خلق کردیم و این نتیجه برای همیشه در ذهن اهالی فوتبال می ماند.

آزادی، گران تر می شود

اجاره ورزشگاه آزادی برای تیم های استقلال و پرسپولیس درفصل آینده گران تر از قبل خواهد شد. سرخابی های پایتخت در فصل گذشته برای هر بازی در ورزشگاه آزادی، 65 میلیون تومان هزینه کردند که پول بسیار زیادی بود اما شنیدیم قرار است برای لیگ هفدهم، این رقم با 10 درصد افزایش همراه شود و به بیش از 70 میلیون تومان برای هر بازی برسد. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سال هاست در انتظار مساعدت وزارت ورزش برای تامین اعتبار ساخت ورزشگاه های خانگی هستند که این امر هنوز تحقق نیافته است.