آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۵۷
فن آوری
۸
کلیک

مبارزه با جاسوس افزارها به کمک نرم افزار

ماهرخ چنگیز

نرم افزار ضد جاسوسی SUPERAntiSpyware نرم افزاری حرفه ای و چند کاره برای اسکن و تشخیص جاسوس افزارهایی است که دیگر نرم افزارهای امنیتی قادر به تشخیص آنها نیستند، این نرم افزار قوی تمامی جاسوس افزارها و بد افزار ها را بدون هیچگونه خطایی پاک می کند. امکانات این نرم افزار به همراه تکنولوژی منحصر به فرد پردازش، می توانند تمامی خطرات حتی آنهایی که روی سیستم مخفی شده اند را نیز کشف کنند. انواع جدید و متعددی از روت کیت ها یا درایورهای هسته می توانند خودشان را مخفی کرده و از دست نرم افزارهای امنیتی استاندارد دور نگه دارند.

این نرم افزار ضد بدافزار و ضد جاسوسی دارای امکانات بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

– تشخیص و حذف جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بدافزارها، تروجان ها، دایالرها، کرم ها، Keylogger ها، Hijacker ها، پارازیت ها، روت کیت ها و دیگر انواع خطرات.

– استفاده بسیار کم از منابع سیستم و نداشتن تاثیر روی سرعت رایانه شما برعکس دیگر نرم افزارهای ضد جاسوس افزار.

– تعمیر اتصالات معیوب اینترنت، دسکتاپ، ویرایش رجیستری و... با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد تعمیر.

– متوقف کردن آنی خطرات برای جلوگیری از نرم افزارهای مضر از نصب یا نصب دوباره.

– بازبینی بیش از 50 نقطه حیاتی سیستم در هر بار راه اندازی وStartup آن قبل از اینکه بدافزارها شانس آلوده کردن و نفوذ به سیستم شما را داشته باشند.

– زمان بندی و همچنین امکاناتی برای اسکن سریع، اسکن کامل یا اسکن دلخواه بخش های مختلف به صورت روزانه یا هفتگی برای اطمینان از ایمن بودن کامپیوتر.

– حذف خودکار جاسوس افزارها. و ده ها امکانات برتر دیگر.

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی محسوب می شوید که به ایمنی سیستم خود علاقه مند هستید به شما توصیه می کنیم این نرم افزار را روی سیستم خود بارگذاری کنید.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بارگذاری رایگان این نرم افزار می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.