آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پخش زنده مراسم تنفیذ حکم و تحلیف ریاست جمهوری از رسانه ملی

مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری از شبکه های خبر و یک سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، مراسم تنفیذ حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب پنجشنبه 12مرداد در حسینیه امام خمینی(ره) و سران قوا و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز می شود و شبکه های یک سیما و خبر به طور زنده آن را پوشش تصویری می دهند.

مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوره دوازدهم نیز که روز شنبه 14 مرداد در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، از ساعت 17 از شبکه یک سیما و شبکه خبر به صورت مستقیم تقدیم مخاطبان می شود. همچنین تعدادی از شبکه های رادیویی به پخش زنده و مستقیم این مراسم اقدام می کنند.به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، شبکه های رادیویی ایران، تهران و گفت وگو، همزمان با برگزاری مراسم تنفیذ دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به پخش زنده و مستقیم این مراسم اقدام می کنند.همچنین شبکه های رادیویی فرهنگ، تهران و ایران مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را که روز شنبه 14 مرداد با حضور مقامات کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، به صورت زنده و مستقیم پخش خواهند کرد.

بیش از 80 هیات خارجی در مراسم تنفیذ و تحلیف به همراه مقامات ارشد کشور حضور خواهند داشت. همچنین حدود 250 خبرنگار داخلی و خارجی نیز مراسم را به صورت زنده پوشش خبری خواهند داد.