آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۰۰
ورزش
۱۱

گوناگون

میرزایی مدال طلا کسب کرد

در رقابتهای پارادوومیدانی جوانان جهان که با حضور 275 ورزشکار از41 کشور جهان در سوئیس در جریان است. دیروزودردومین روزاین رقابت ها کاروان ایران توسط محمدحسن میرزایی صاحب اولین مدال طلا شد.

پرواز تیم والیبال بانوان

ملی پوشان والیبال بانوان ایران برای حضوردرمسابقات قهرمانی آسیا امروز راهی فیلیپین می شوند.این مسابقات ازروز 18 مرداد آغاز می شود.. تیم کشورمان دراین مسابقات با تیم های تایلند، چین تایپه و مالدیو دریک گروه قراردارد.

مهاجم تیم ملی ماندنی شد

مدیربرنامه مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه درخصوص انتقال سردارآزمون به تیم لاتزیو گفت: آزمون بازیکن روبین کازان است و او به قراردادش با این تیم احترام می گذارد.

بهاروند به مدال نقره رسید

دراولین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی جوانان دارای معلولیت، دو نماینده کشورمان به نشان های نقره و برنز دست یافتند. عارف بهاروند نایب قهرمان شد.واشکان چراغی نیزدر جایگاه سوم ایستاد.

شکست سپیدرود در خانه

دیدار تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه عضدی رشت در حضور 6 هزار تماشاگر برگزار شد. که در پایان این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سیاه جامگان به پایان رسید.

توقف فولاد برابر نفت تهران

در ادامه هفته دوم رقابت های فوتبال هفدهمین دوره لیگ برتر تیم های فوتبال فولاد و نفت تهران در ورزشگاه غدیراهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید.

ستاره فوتبال به فرانسه رفت

ستاره برزیلی ازآغاز فصل جدید در لیگ فرانسه به میدان می رود. امضای قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن انجام شد تا بازیکن فصل پیش بارسلونا با قراردادی 5 ساله راهی لیگ فرانسه شود.

سایپا از سد نفت عبور کرد

سایپا دردیداری پرگل از سد نفت آبادان گذشت. درادامه هفته دوم لیگ برتر، سایپا درتهران میزبان نفت آبادان بود که این دیداردرنهایت با پیروزی 3 بر 2 میزبان به پایان رسید.

گل محمدی: حق تراکتورشکست نبود

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: شکست مقابل پرسپولیس حق ما نبود و باید حداقل یک امتیازمی گرفتیم. گل محمدی اظهارداشت: فرصت های خوبی برای جبران داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم.وی گفت: حدود 6 هفته طول می کشد تا بازیکنان جوان با تجربه شوند و باید به آنها اعتماد کرد.