آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

توئیت های ترامپ تبدیل به دستمال توالت شد

دستمال های دستشویی جدید با طرح توئیت های رئیس جمهور آمریکا به بازار عرضه شد.

به گزارش العالم، آمازون که یک فروشگاه اینترنتی معتبر محسوب می شود بتازگی دستمال توالت حاوی توییت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را می فروشد.

پایگاه خبری هیل نوشت، قیمت هر بسته دستمال توالت با طرح توئیت های ترامپ 99/11 دلار و بهای هر بسته دستمال توالت با طرح عکس رئیس جمهور آمریکا 95/12 دلار است.

تعطیلات خاص پوتین

خبرگزاری ایتارتاس روسیه با انتشار تصاویری، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را در دریاچه ای در جنوب سیبری نشان داد که در حال گذراندن تعطیلاتش است. غواصی، ماهیگیری و آفتاب گرفتن از علایق خاص پوتین است.

استقبال فروشگاه های فرانسه از نیمار

فروشگاه های هواداری پاری سن ژرمن ورود نیمار را به تیم محبوب خود تبریک گفتند.

به گزارش تسنیم، بعد از آن که مهاجم 25 ساله برزیلی چند سال گذشته بارسلونا به عنوان بازیکن تازه وارد پاریسی ها معرفی شد، شور و هیجان زیادی بین هواداران تیم فرانسوی ایجاد شد.این عده با حضور در شبکه های مجازی، از حضور مهاجم تکنیکی استقبال کردند. همچنین چندین فروشگاه در پاریس و شهرهای حومه که نمایندگی اختصاصی محصولات هواداری پاری سن ژرمن را در اختیار دارند، حضور این گلزن را تبریک گفتند.آنان با نصب پلاکاردهایی حضور نیمار را به هواداران و علاقه مندان تیم خود، اتفاقی خوشحال کننده در تیم متمول فرانسوی دانستند. نیمار با امضای قراردادی 222میلیون یورویی با تیم حاضر در لوشامپیونه قرارداد بست و گران ترین بازیکن

جهان شد.

عکس ناسا از توفان زمین

دیروز ناسا عکس خود را به تصویری از ابر توفان گرمسیری «نورو» اختصاص داد. این عکس توسط رندی برسنیک از ایستگاه فضایی بین المللی از بخش شمال غربی اقیانوس آرام گرفته شده است.

زمین چقدر درخت دارد؟

براساس گزارش مجله «نیچر» یک زیست شناس هلندی با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاه ییل به جمع آوری گزارش های میدانی در این زمینه پرداخته است. این تحقیقات در انستیتو «دانش محیط زیست» هلند انجام شد.

به گزارش تابناک، منبع الهام توماس کراوثر دوستش بود که می خواست با یک گروه برای مبارزه با پدیده گرمایش زمین و گازهای گلخانه ای یک میلیارد درخت بکارد. براساس گزارش مجله «نیچر» در حدود 04/3 تریلیون درخت روی زمین وجود دارد.