آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
فرهنگ و هنر
۱۶

کنسرت ناقص لیان در حضور ستاره های فوتبال

سرپرست گروه موسیقی «لیان» درباره قطع نور و صدای سالن برگزاری تازه ترین کنسرتش، توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» که جمعه شب تازه ترین کنسرت این گروه را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد، در گفت وگو با مهر توضیح داد: متاسفانه در کنسرت شنبه شب 13 مرداد و اواخر اجرای برنامه که با استقبال بسیار گرم مخاطبان مواجه بودیم، مدیران سالن ناگهان صدای سالن را قطع کردند تا آخرین قطعه ما در کمال تعجب بدون سیستم صوتی اجرا شود. اصلا چرا بایستی صدای سالن قطع شود در حالی که مخاطب همچنان در تالار اجرای برنامه حضور دارد؟ من سوالم از مدیران محترم سالن میلاد این است که وقتی گروهی کرایه سنگین 75 میلیون تومانی برای سالن می دهد آیا باید چنین رفتاری صورت گیرد؟

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی که در جنوب کشور برای برگزاری برخی از کنسرت ها وجود دارد، بسیاری از مخاطبان جنوبی هستند که با صرف هزینه های زیاد به تهران می آیند تا تماشاگر کنسرت ما باشند. ما باید باور کنیم که تماشاگر ایرانی تماشاگر متینی است و نباید چنین رفتاری با مخاطبان و گروه اجرایی شود. متاسفانه این برای دومین بار است که در سالن میلاد نمایشگاه چنین برخوردی با گروه «لیان» می شود.

گروه موسیقی «لیان» در تازه ترین کنسرت خود که شنبه شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد گوشه هایی از موسیقی منطقه بوشهر را برای طرفداران خود اجرا کرد.

حضور مهدی طارمی، محسن مسلمان و حسین ماهینی سه ستاره پرسپولیس روی صحنه اجرای زنده لیان دیگر بخش این کنسرت بود.