آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۹
فوتبال ایران
۱۱

حمله مجازی استقلالی ها به داور

بازی استقلال مقابل استقلال خوزستان و دو پنالتی از دست رفته! البته این نظر هواداران استقلال در شبکه های مجازی است. از همان زمان که مدافع استقلال خوزستان پیراهن قربانی را در محوطه هجده قدم کشید و او را سرنگون کرد، سیل حمله هواداران به داور بازی در شبکه های مجازی آغاز شد. انواع و اقسام توهین ها به همراه اتهام حمایت او از پرسپولیس. دلیل آنها هم برای این ادعا روشن بود؛ چرا داور مچ بند قرمز انداخته است!

آنها که حملات رگباری را به داور انجام داده بودند، با بیان این که این کارها از قبل هماهنگ شده است و فدراسیون پرسپولیسی، یک داور پرسپولیسی را برای قضاوت بازی استقلال انتخاب کرده است، او را سینه دیوار قرار دادند. حرف های ناتمام طرفداران استقلال تا همین حالا هم ادامه دارد و این عده بر این باورند که چون داور پرسپولیسی بوده، از روی عمد دو پنالتی برای استقلال نگرفته است! ایراد آنها هم به مچ بند قرمزی بود که کاظمی روی مچش بسته بود. با علی خسروی کارشناس داوری تماس گرفتیم تا او توضیحاتش را در این زمینه بدهد.

خسروی در این باره می گوید: «این را به شما بگویم که هیچ داوری در قضاوت خودش طرفداری از یک تیم نمی کند. داور بازی استقلال و استقلال خوزستان یکی از داوران خوب و تحصیل کرده ایران است. شنیده ام که قضاوت خوبی هم انجام داده است، من چون بازی را ندیدم، نمی توانم قضاوتی درباره عملکردش داشته باشم.»

او درباره اتهام هواداران به کاظمی هم می گوید: «چنین چیزی بعید است. او مچ بند انداخته تا عرق هایش در جریان بازی را پاک کند. من هم زمانی که قضاوت می کردم، در تابستان از این مچ بندها داشتم و با آن عرق های صورتم را پاک می کردم.»