آرشیو دوشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۰
فوتبال ایران
۱۱

باقری:پاس ندادن به منشا دروغ است

بازیکنان پرسپولیس همه دوست دارند، مهدی طارمی برای سومین بار آقای گل لیگ برتر شود و هت تریک کند. همین مساله باعث شده تا شایعاتی درست شود. بعضی ها می گویند، پرسپولیسی ها به گادوین منشا پاس نمی دهند و همه پاس ها به طارمی ختم می شود تا او آقای گل شود. کریم باقری، مربی پرسپولیس در واکنش به این شایعات می گوید: یک سری از بیرون به تیم نگاه می کنند و ممکن است نظراتشان بر خلاف نظر ما باشد که در هر صورت قابل احترام است. به عقیده من، همه بازیکنان پرسپولیس به موفقیت تیم فکر می کنند و این مسائلی را که عنوان کردید، قبول ندارم.

زوج منشا و طارمی هنوز راه نیفتاده است و کریم باقری هم این را تائید می کند. او توضیح می دهد: طارمی در تمرینات آماده سازی نبود و نیاز به تمرینات بیشتر دارد تا به شرایط ایده آل برسد. منشا هم اگرچه در اوکراین با ما بود، اما بعد از آن، دو هفته ای درگیر مشکل عفونتی اش بود و این مساله او را از شرایط ایده آل دور کرد. با این حال، منشا خودش را بموقع به بازی های لیگ رساند و در تبریز هم توانست یک گل زیبا به ثمر برساند. هر دو بازیکن کنار علی علیپور می توانند این فصل، خط حمله بسیار خوبی برای پرسپولیس تشکیل دهند و برای هر تیمی دردسرساز شوند. هر دو بازیکن در شرایط ایده آل نیستند.

حرف های آخر کریم باقری در پاسخ این سوال که ظاهرا امسال پرسپولیس رقیبی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد: الان زود است بخواهیم تیم ها را ارزیابی کنیم. البته باید خوشحال باشیم، تیمی مثل پارس جنوبی در اولین حضورش در لیگ برتر توانسته تا این حد خوب نتیجه بگیرد و من به مهدی تارتار و کادرش بابت این شروع خوب تبریک می گویم. مطمئنا هر چقدر تیم های خوب لیگ برتری بیشتر شوند، لیگ هم جذاب تر خواهد شد.