آرشیو سه‌شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۳۱
روزنامه فردا
۲۰
همین حوالی

تاکید بر شفافیت رسانه ای در شورای پنجم تهران

زهرا نژادبهرام، منتخب شورای پنجم شهر تهران، روز گذشته با حضور در روزنامه «شرق» ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران روزنامه «شرق» و همه اصحاب رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها، بر اهمیت شفافیت در فضای رسانه ای شورای پنجم و همراهی همه رسانه ها از جریان های مختلف سیاسی تاکید کرد.

او به تلاش خود برای دیدار و شروع ارتباط با رسانه های مختلف اشاره می کند و می گوید: «در راستای ایجاد فضای سالم رسانه ای و ضرورت سالم سازی فضای خبررسانی تلاش شد از همین ابتدای کار فارغ از اینکه متعلق به کدام جریان و جبهه سیاسی هستیم، با این رویکرد که برآیند رای و نماینده همه مردم شهر تهران هستیم، با رسانه های مختلف ارتباط

برقرار کنیم».

او می افزاید: «در همین راستا در روز قلم در خبرگزاری ایلنا و فارس حضور یافتم و درخواست حضور در روز خبرنگار در خبرگزاری تسنیم را داشتم، اما هماهنگی فراهم نشد و علاقه مند هستم که این دیدار میسر شود».

عضو منتخب شورای پنجم که خود را به نوعی همکار رسانه ای روزنامه نگاران و خبرنگاران و رسانه هایشان می داند، می گوید: «می خواهم این ارتباط خبری دوستانه فارغ از عضو شورابودن ادامه داشته باشد و به نظر می رسد درحال حاضر هم فضای خوبی حاکم است.

از نظر من می توان دیدگاه سیاسی را در تحلیل و نگاه سیاسی دخیل کرد، اما متن خبر ساحت جداگانه ای دارد و باید از این دیدگاه های سیاسی به دور بماند و ما که اهالی آن هستیم باید مانع این چالش ها شویم». او همچنین از شکل گیری تیم خبری ای اطلاع داد که همه خبرنگاران همسو و غیرهمسوی حوزه شهری در آن حضور دارند تا به شکلی مستقیم خبرهای منتخبان با صحت و همراه با عکس برای آنها ارسال شود.

این عضو منتخب شورای شهر پنجم بر شفافیت خبری در انعکاس خبرها و فعالیت های این شورا در دوره جدید تاکید ویژه ای داشت.