آرشیو سه‌شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

امینی: 180 نفر را به مسابقه های مختلف اعزام می کنیم

تعامل فرزام و جیوگا شاید وقتی دیگر

غلامرضا امینی درباره نتایج تیم های جوانان در رقابت های قهرمانی جهان می گوید در حالت کلی از نتایج راضی است. هر چند به عقیده او پسران در کایاک در حد انتظار نبودند، اما نتایج دختران خوب بود و توانستند به فینال گروه B راه پیدا کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه می دهد: کشورهای اروپایی در قایقرانی مطرح هستند و ما هم برای این که از کشورهای آسیایی مثل قزاقستان و ازبکستان عقب نمانیم باید در مسابقات جهانی شرکت کنیم. من فکر می کنم ورزشکاران ما به نسبت دوره قبل ارتقا داشتند.

امینی درباره جذب مربی خارجی آب های آرام، می گوید: باید ببینیم در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان چه نتیجه ای می گیریم. در کانو نتیجه خوبی داشتیم، اگر کادر آب های آرام جوانان نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرد با آنها بیشتر تعامل می کنیم. در حال حاضر برای جذب مربی خارجی در آب های آرام برنامه ای نداریم.

امینی همچنین درباره حضور افشین فرزام در دریاچه آزادی با وجود استعفای این مربی و اختلاف وی با جیوگا هم گفته است: او در استان تهران فعالیت می کند و با این تیم در آزادی است. امیدوارم بتوانم بین او و جیوگا مربی رومانیایی تعامل ایجاد کنم. فرزام یکی از بهترین مربیان ماست که در حال حاضر با جیوگا تعامل ندارد و نباید اختلاف این دو به درازا کشیده شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین درباره شرایط مالی فدراسیون می گوید: با کمکی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته اند هیچ کدام از برنامه های ما روی زمین نمانده است. در چند ماه آینده قرار است 180 ورزشکار را در روئینگ و آب های آرام به مسابقات مختلف اعزام کنیم که این اعزام ها با کمک وزارت و کمیته صورت می گیرد.