آرشیو چهارشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

عدم پرداخت حق و حقوق رانندگان سنگین: عزت الله امینی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که راننده ماشین سنگین منطقه 7 هستم. امروز به خاطر چندماه عقب افتادگی حقوق و ندادن سنوات سال قبل، می خواستیم اعتصاب کنیم. شهرداری کارها را به پیمانکاران واگذار کرده است و چند درصدی طبق عرف از پیمانکار کم می کنند و بقیه را به ایشان می دهند ولی حقوق ما را پرداخت نمی کنند. ما گرفتاریم و هیچ امکاناتی نداریم. به شورای شهر هم اطلاع دادیم که پاسخگو نیستند.

تعرفه بالای خدمات دفاتر پلیس+10 و دولت الکترونیک: آقای خالقی در تماس با ما عنوان کردند که هزینه هایی که تحت عنوان پلیس+10 و خدمات دولت الکترونیک بابت ارائه خدمات دریافت می کنند خیلی زیاد است و به نوعی گرانفروشی می کنند. خواهشمند است این مطلب را چاپ کنید تا رسیدگی شود.

کمبود دارو: آقای محمد برکچی اظهار داشتند که چه زمانی مشکل کمبود دارو برای بیماران در کشور خاتمه می یابد. در حال حاضر حتی داروهای معمولی در داروخانه ها مثل داروی کلوفیبرات که مختص چربی خون است توزیع نشده است.

عدم تعهد شرکت های بیمه گر: آقای محمدحسن سلطانی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که بازنشسته نیروهای مسلح هستم و سلامتی و جانم را نزد شرکت های بیمه گر بیمه کردم ولی به علت سقوط از ارتفاع دچار نقصان بویایی شدم ولی شرکت های بیمه گر به تعهدات خود پایبند نیستند. خواهشمنداست پیگیری کنید.

زیر گذر روستای تیرتاش شهرستان گلوگاه قائم شهر: آقای محمد اسماعیل باقری در تماس با ما عنوان کردند که عضو شورای اسلامی روستای تیرتاش شهر گلوگاه قائم شهر هستم. از مشکلات این روستا نداشتن زیر گذر از جاده اصلی به سمت زمین های کشاورزی و مشکل راه های روستایی است. از جناب آقای روحانی و وزیر محترم راه و شهرسازی تقاضا داریم دستورات مقتضی جهت رفع این مشکل مهم را صادر فرمایند.