آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۷
سیاسی
۳

اخبار

سفیر انگلیس در تهران تاکید کرد: برجام عامل توسعه مناسبات با ایران

سفیر انگلیس در تهران، برجام را عامل مهمی در راستای توسعه مناسبات دو کشور دانست. به گزارش ایسنا، نیکلاس هاپتون در دیدار با اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه زمان توسعه روابط فرارسیده است، افزود: دولت انگلستان تعهد خود را برای حمایت از برجام اعلام کرده است و ما نیز آن را زمینه خوبی برای توسعه روابط می دانیم. وی مشکلات صدور ویزا و ارتباطات بانکی بین دو کشور را از مهم ترین موانع موجود در راه توسعه همکاری های دوجانبه دانست و اظهار کرد: امیدواریم این مشکلات نیز در آینده ای نزدیک رفع شود. سفیر انگلستان در تهران، آمادگی این کشور برای افزایش مناسبات اقتصادی با جمهوری اسلامی و بخصوص استان آذربایجان شرقی را اعلام کرد و افزود: در آینده ای نزدیک، یک هیات اقتصادی ویژه به تبریز سفر می کند. هاپتون با قدردانی از مهمان نوازی خوب مسئولان استان از او افزود: برای بار اول است که به تبریز سفر می کنم و امیدوارم آخرین سفرم نباشد.

افتتاح دفتر نمایندگی خانه احزاب در مازندران

دفتر نمایندگی خانه احزاب مازندران باحضور معاون سیاسی وزیر کشور و نمایندگان برخی احزاب و تشکل های سیاسی استان افتتاح شد. به گزارش ایرنا، علی اصغر احمدی در این مراسم با بیان اینکه همه احزاب باید دارای برنامه اجرایی باشند و دولت را در شرایط مختلف یاری دهند، گفت: اداره و توسعه کشور با کادر سازی احزاب امکان پذیر است. احمدی افزود: احزاب باید در سایه تعامل، گفت وگو و همفکری برای توسعه سیاسی کشور گام های بلند و جدی بردارند.

میرسلیم: شهردار جدید تهران تخلف ها را متوقف کند

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهردار جدید تهران با متوقف کردن تخلف ها، جلوی تاراج تهران را بگیرد. به گزارش ایران، سیدمصطفی میرسلیم در حساب توئیتر خود نوشت: شهردار جدید تهران باید تخلف ها را متوقف کند و هر چه سریع تر جلوی تاراج رفتن باقی مانده قابلیت های این کلان شهر را بگیرد.