آرشیو دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۷۹
سیاست
۳

پیشخوان

ساسان آقایی بازداشت شد

ساسان آقایی، روزنامه نگار و معاون سردبیر روزنامه اعتماد شنبه شب در محل این روزنامه بازداشت شد. این روزنامه نگار روز گذشته مورد تفهیم اتهام قرار گرفت. الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس و مدیر مسوول روزنامه اعتماد از پیگیری شرایط این روزنامه نگار خبر داد.

نخستین دادگاه تلگرامی ها «غیرعلنی» برگزار شد

وکیل مدافع دو نفر از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی با بیان اینکه جلسه امروز دادگاه بسیار خوب بود، گفت: به نتیجه دادگاه امیدواریم. به گزارش ایلنا، سیدعلی مجتهدزاده گفت: جلسه دادگاه بسیار خوب بود و قاضی صلواتی برخورد بسیار خوبی داشتند و ما به نتیجه آن امیدوار هستیم. وی با بیان اینکه جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار شد، خاطرنشان کرد: متهمان در جلسه دادگاه حضور داشتند و ما بخشی از دفاعیات خود را ارایه دادیم و رسیدگی ادامه دارد.

درخواست 167 نماینده از روحانی برای اعلام اموال وزرا

نمایندگان مجلس در نامه ای با 167 امضا از حسن روحانی خواستند تا وضعیت مالی وزرای پیشنهادی اش را اعلام کند. به گزارش خبرآنلاین، در متن این نامه آمده است: ارایه اطلاعات هم به ارزیابی درست وزرای پیشنهادی و هم به رفع شایبه های احتمالی در مرحله کسب اعتماد کمک می کند و هم ان شاءالله در صورت کسب رای اعتماد در انجام وظایف نظارتی نمایندگان در دوره فعالیت وزرا مفید خواهد بود.