آرشیو دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۷۹
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

پاسخ فدراسیون فوتبال به فیفا: شجاعی و حاج صفی محروم نیستند

پاسخ فدراسیون فوتبال ایران به فیفا درباره مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به زودی ارسال می شود. قرار است در پاسخ بر عدم محرومیت این دو بازیکن تاکید شود. بعد از اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان که با بازتاب رسانه های خارجی همراه بود و حساسیت فدراسیون جهانی فوتبال را برانگیخت، فیفا از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد که در این زمینه توضیحاتی را ارایه دهد. فدراسیون فوتبال ایران قرار است به زودی طی نامه ای به فیفا، در این زمینه توضیح دهد و در پاسخ ارسالی بر عدم محرومیت این دو بازیکن تاکید خواهد شد. فیفا در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده بود به این نکته اشاره داشت که مسائل سیاسی و ورزشی از هم جدا هستند.

اردوهای متمرکز تیم ملی بوکس تعطیل شد!

جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس با حضور افشین داوری، سرپرست جدید فدراسیون، برگزار شد. در این نشست درباره شرایط اردوهای تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران به بحث و اظهارنظر پرداختند. در پایان این جلسه قرار شد ملی پوشان بوکس به مدت یک هفته به استراحت بپردازند. پس از پایان یک هفته استراحت، مربی کوبایی تیم ملی بوکس (باربارو خیمنز) به ملی پوشان برنامه های انفرادی را ارایه می دهد و ملی پوشان در استان های خود به تمرینات ادامه می دهند و در رقابت های کشوری بزرگسالان که اوایل آبان ماه برگزار می شود به روی رینگ می روند.

گواردیولا: باید از نظر هجومی قوی تر شویم

منچسترسیتی ادامه هفته نخست لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم تازه صعود کرده برایتون رفت و موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد تا سه امتیاز هفته نخست را به جیب بزند. پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از پایان مسابقه، گفت: برایتون تیم قابل احترامی است که با تمام داشته هایش جنگید و امیدوار بود که از ما در این بازی امتیاز بگیرد. خوشبختانه تیمم به ثبات خوبی دست پیدا کرده ولی باز هم باید بهتر از این شویم. از بازیکنانم خواسته ام که در فاز هجومی فوتبال بهتری را به نمایش بگذارند تا در بازی های بعدی این طور به مشکل بر نخوریم. متاسفانه در این بازی خیلی آرام حمله می کردیم در حالی که باید جور دیگر در زمین رفتار می کردیم.