آرشیو پنجشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۹
ورزش
۹

جهان ورزش

اقدام خیرخواهانه اورتون برای هواداران بی خانمان

باشگاه اورتون با پول به دست آمده از کمپین تبلیغاتی اش برای هواداران بی خانمان خود خانه تهیه کرد.

این باشگاه از طریق کمپین «خانه جایی است که قلبت آنجاست» موفق به جمع آوری 230 هزار پوند برای تهیه یک خانه نزدیک ورزشگاه اختصاصی اش شد؛ جایی که بی خانمان های 16 تا 23 سال در آن اسکان می یابند. بخش زیادی از این مبلغ توسط بین کن رایث، رئیس سابق باشگاه اورتون، دانکن فرگوسن، اسطوره تیم و سیموس کولمن، مدافع آبی ها تامین شد و بانی طرح هم تیم زیر 23 سال اورتون با مربیگری دیوید آنورث، بازیکن سابق تیم بندر لیورپول بود.

شاراپووا در اپن آمریکا شرکت می کند

ماریا شاراپووا برای مسابقات تنیس اپن آمریکا وایلد کارت دریافت کرد. این اولین بار خواهد بود که شاراپووا بعد از 18 ماه در مسابقات گرند اسلم شرکت می کند.

شاراپووا چندی پیش بعد از 15 ماه محرومیت به دلیل مصرف ملدونیوم به مسابقات تنیس بازگشت. او اخیرا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه بازو از دو رقابت تنیس کناره گیری کرد. شاراپووا در حال حاضر در رنکینگ جهانی در جایگاهی قرار دارد که به خودی خود امکان شرکت در مسابقات گرنداسلم را ندارد و نیاز به وایلد کارت دارد. درحال حاضر به شاراپووا اجازه شرکت در مسابقات اپن آمریکا داده شده است.

لبرون جیمز: ترامپ، نفرت را در آمریکا مد کرده است

لبرون جیمز، یکی از تاثیرگذارترین ورزشکاران آمریکایی در اظهاراتی به دونالد ترامپ و حوادث نژادپرستانه اخیر در آمریکا اعتراض کرد.

بسکتبالیست آمریکایی و سیاهپوست در اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه اخیر در آمریکا، گفت: می دانم که اتفاقات تراژیکی در شارلوتز ویل اتفاق افتاده است. فکر می کنم بهترین راه برای این که یک جامعه بهتر و مردم بهتری داشته باشیم این است که به هم عشق بورزیم. این تنها راهی است که می توانیم با هم پیروز شویم. نفرت همیشه در آمریکا وجود داشته، درست است اما دونالد ترامپ دوباره نفرت را در جامعه مد کرده است. لبرون جیمز پیش از این نیز درباره مسائل اجتماعی صحبت کرده بود؛ او پارسال به خشونت با اسلحه و نژادپرستی اعتراض کرد.