آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

جنایت و اکشن در شبکه 4

شبکه چهار سیما این هفته آثاری در ژانر جنایی و اکشن را در قالب جشنواره فیلم های تابستان روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، «کلاغ»، «به ترتیب خروج از صحنه»، «سارقین»، «انتقام» و «پرونده پرخطر» عناوین فیلم های سینمایی است که از 28 مرداد تا اول شهریور در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار به نمایش درمی آید.

فیلم سینمایی «کلاغ» امروز روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. این فیلم دلهره آور محصول سال 2012 آمریکاست و جیمز مک تیگو بر اساس نمایشنامه ای از بن لیوینگستون و هانا شکسپیر آن را کارگردانی کرده است. جان کیوساک، آلیس ایو و برندن گلیسون از بازیگران این فیلم هستند.«به ترتیب خروج از صحنه» یک فیلم نروژی در ژانر کمدی سیاه و جنایی است که در سال 2014 ساخته شده و فردا روی آنتن می رود. از بازیگران این فیلم می توان به استلان اسکارشگورد، کریستوفر هیویو، برونو گانتس، سرگی ترایفانوویچ، و پتر اندرسون اشاره کرد. فیلم سینمایی «سارقین» به کارگردانی دونگ هوین چونگ، دوشنبه پخش می شود.

فیلم سینمایی «انتقام» به کارگردانی جانی تو محصول 2009 هنگ کنگ و فرانسه است. این فیلم سه شنبه روی آنتن می رود. فیلم سینمایی «پرونده پرخطر» به کارگردانی جو جوهانسون نیز چهارشنبه به علاقه مندان هنر هفتم عرضه می شود. جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی شبکه چهار هر روز ساعت 10 و 30 دقیقه و یک و 30 دقیقه بامداد تقدیم علاقه مندان سینما می شود.